Jump to content

Stäng forumet för icke-medlemmar!


Umberto
 Share

Stäng forumet för icke-medlemmar?  

155 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 175
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nope. Inget saft och bullar till dom.

Pleeeeease....

Du är värd den, inget snack om saken.

Lägg ner med dina otroligt orelevanta skitinlägg överallt!

Ta och kolla dig bakom axeln. Varannat inlägg som kommer från dig är ett utfyllningsinlägg på någon annans bekostnad. Postar någon en bild quotar du och lägger dit en "rolig" sägning. Skriver någon något om vad som helst så är det du som ska posta direkt efter, säga något som du tycker är roligt.

Grats spam och grats till en varning.

*quickii*

Värre än jag trodde. Ta "Find Member's Posts" och det är 2/3 spam redan på första sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är fixat, men det har sina nackdelar. Rätt ofta skickar jag länkar till kompisar där jag ber dem kolla en tråd, men det kanske är just sånt ni inte vill ha?

Jag tycker ändå att GTA-delen bör vara öppen, eftersom vi då får medlemmar men ändå håller Allmänt-delen något "privat". Det är ju trots allt till för att diskutera GTA, och om man som första intryck får ett "du måste logga in" tror jag inte det lockar fler medlemmar. Inte om de inte åtminstone får se forumens upplägg först.

Håll GTA-delen öppen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är fixat, men det har sina nackdelar. Rätt ofta skickar jag länkar till kompisar där jag ber dem kolla en tråd, men det kanske är just sånt ni inte vill ha?

Jag tycker ändå att GTA-delen bör vara öppen, eftersom vi då får medlemmar men ändå håller Allmänt-delen något "privat". Det är ju trots allt till för att diskutera GTA, och om man som första intryck får ett "du måste logga in" tror jag inte det lockar fler medlemmar. Inte om de inte åtminstone får se forumens upplägg först.

Håll GTA-delen öppen!

Agreed.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då kan de väl offra 5 sekunder av sitt liv och logga in? :unsure:

Jo, förståss... :ermm:

Det var som... :ermm:

Jag är imponerad och nöjd. Tack, tack.

Det är väl troligtvis bara tillfälligt igen. Det har varit så några gånger senaste tiden, och Hultan skrev det dessutom tidigare i tråden, att han stänger forumet då och då för gäster...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA-sajten är ett rätt så stort forum med många medlemar. Stäng hela forumet för gäster. Folk som inte är medlem behöver inte veta senaste nyheten då GTA IV, senaste det och det. kommer ut för att sedan sprida det vidare. Likadant med myterna. Är medlem på Fuska.se och mycket av det som skapas här flyttas dit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Jag och säkert många andra tycker att denna fråga ska tas upp igen.

I skrivande stund finns 146 gäster och bara 22 medlemmar online på gtasajten.

Alltså 6,5 gånger mer gäster än medlemmar.

Most users ever online was 316 on Jun 26 2007, 06:14

Även detta, 316 online på ett sådant klockslag som 06:14.

Jag vet inte vad denna "Inkomti Spider" eller vad den hette gör, men den skulle minimera gästerna på sidan.

Istället tycks den ha fördubblat gästerna.

Eller så är det googlereklamen som har fått hit massa människor.

Jag vet inte, men detta måste väl diskuteras igen?

Edit: 217 guests, 18 members.

Det bara ökar och ökar. 12 gånger mer gäster än medlemmar.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är forummjukvaran som räknar som en kratta.

Egentligen är vi ca 60 personer online nu, samt en sökspindel som terroriserar med ca 200 besökare.

Vet inte vad det är med Inkomti Spider, men den spindeln är verkligen aggressiv nu för tiden.

Minns inte att den har varit här förut, så den tar väl igen allt den missat...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är forummjukvaran som räknar som en kratta.

Egentligen är vi ca 60 personer online nu, samt en sökspindel som terroriserar med ca 200 besökare.

Vet inte vad det är med Inkomti Spider, men den spindeln är verkligen aggressiv nu för tiden.

Minns inte att den har varit här förut, så den tar väl igen allt den missat...

Ja du Hultan, det borde väl gå att rätta till det hela...?

Nu är vi "bara" 362 gäster och 26 medlammar, samtidigt som rekordet blev slaget för nån minut sedan.

Edit: Nytt rekord igen...

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rekommenderad läsning: http://forums.invisionpower.com/index.php?showtopic=235763

Vi är inte ensamma.

Skrämmande att Inktomi Spider gör "indexeringsanfall" från 500 IP-adresser ungefär samtidig.

Minst sagt aggressivt och lite tråkigt att statistiken blir lidande av det.

Jag kommer återställa statistiken när det finns en lösning på problemet.

Btw, Inktomi Corporation = del av Yahoo?

Redigerad av Hultenius
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...