Jump to content

Snygga tjejer och killar!


VickeX
 Share

Recommended Posts

Sjukt smal..

Sjukt sexay!

Vill inte vara moodbreaker, men vore nog bäst om all nudity visas enbart utanför forumet. Jag säger det här enbart då Hultan tjänar nog en slant varje månad från Google Adsense, och deras programpolicy gillar ej naket. Tråkigt om den inkomstkällan stryps.

"As stated in our program policies, AdSense publishers are not permitted to place Google ads on pages with adult or mature content. This includes images or video content containing lewd or provocative poses, or close-ups of breasts, butts, or crotches."

I samband med forumuppgraderingen diskuterade jag ytligt saken med Hultenius och ögnade igenom Adsenses användarregler och gjorde därefter bedömningen att nude art/softcore är tillåtet. Du kan dock ha rätt i det du skriver och eftersom vi inte vill förlora denna inkomstkälla ska jag kontakta Hultenius och be honom ge tydligare direktiv. Till dess att han svarat är bröstvårtor och rumpor verboten! Det är dock tillåtet att LÄNKA till sådant, bara det framgår vad länken leder till. edit:(se nedan)

Och off the record anser jag att det är ett förbannat moraliserande och hyckleri av Google!

Redigerad av Umberto
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trevligt! :)

Börja då posta nåt med snygga brön.

Varför bara sträcka sig till snygga bröst? Jag vill se perfekt bröst. Nu är det ju upp till gemene man att tycka olika, men i mitt tycke ska bröst vara "handstora", naturliga, fasta, något uppåtpekande bröstvårtor med mindre vårtgårdar. Ja tax.

Aningen mindre möjligtvis, sen är det perfekt.:naughty:

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Onekligen fina, men aningen hängiga ändå.

Du vet onekligen inte vad hängbröst innebär Stell. Det där är inte hängiga bröst. Alla är formade olika men det innebär inte per automatik att bara för ett par bröst inte har den form som passar i din mall är hängiga.

Tro mig, har sett fler bröst än vad du kommer göra under hela din livstid...

För övrigt är brösten på din bild (och kebaps bild med) trimmad med silikon, men de kanske räknas in i brösttävlingen?

Usch vilken senig och benig krabat...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...