Jump to content

Snygga tjejer och killar!


VickeX
 Share

Recommended Posts

Du vet onekligen inte vad hängbröst innebär Stell. Det där är inte hängiga bröst. Alla är formade olika men det innebär inte per automatik att bara för ett par bröst inte har den form som passar i din mall är hängiga.

Tro mig, har sett fler bröst än vad du kommer göra under hela din livstid...

För övrigt är brösten på din bild (och kebaps bild med) trimmad med silikon, men de kanske räknas in i brösttävlingen?

Jag vet mycket väl vad hängiga bröst är, du vet ju onekligen inte vad det är. Så fort du får hud-mot-hud under brösten är det häng på dom, tacka gravitationen. Även om brösten är fasta, som på kebabs bild så har dom ändå ett självfall, vilket inte det perfekta bröstet (i min mening) har. Är skinnet spänt blir det inte hängigt, så simpelt är det. Sen skiter väl jag i vad du tycker är hängigt, oavsett hur många bröst du sett i dina dagar (betvivlar dock starkt ditt påstående, har du jobbat på kvinnoklinik i 100 år eller?).

Ingen av dessa damer har silikon, det säger väl ett och annat om vad du har för oerfaret öga angående bröst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken är eran favorit av JD:s alla flickvänner? Min är Alex (brunetten i trosor i mitt förra inlägg).

Top 3:

1. Alex

2. Molly Clock (Heather Grahams karaktär, virriga psykologen).

3. Julie (Mandy Moore, klumpiga flickvännen i säsong 5).

Elliot excluded.

Byt plats på Alex och Molly så har du min lista tror jag! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...