Jump to content

Klagomuren


darkjak
 Share

Recommended Posts

Vill klaga på Youtube kommentarer om Pewdiepie. Nästan alla gaming kanaler på youtube har flamewars i kommentarerna om hur bra/dålig Pewdiepie är. Startas oftast av någon från hans fanbase.

Skulle vara intressant vad han tycker om sina fans. Om man kollas hans omegle videos så vet man vad det är för människor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Två facebook saker som jag hatar.

1. Folk som postar bilder på "djurplågare". Man vet inte om texten är sann eller vart den kommer ifrån, folk bara klickar share.

2. "Tag someone who"- bilderna. Måste folk lägga upp flera såna i rad? Hela feeden idag har vart full.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Sol och värme! Har haft en ledig dag, suttit i solen och bolmat vattenpipa så det står härliga till! Vad finns det liksom att klaga på?

Jag har en grej att klaga på! Körde årets första shorts-dag idag, men eftersom det fortfarande ligger lite väggrus kvar på trottoarerna så får jag in sten i skorna! :angry::angry::angry::angry::angry:

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på spelet candybox. Säkert nån finnig skitunge som sitter i en svettig källare och skrattar röven av sig just nu, för han vet att han skapat spelet så man inte kan klara drakjäveln..

Jodå han går att klara, men man får vara lite slugare än att bara gå fram och mata på honom.

---

Jag vill också klaga på värmen! Eller snarare på skolan.

Jag hatar att nu när det äntligen börjar bli varmt så är det slutspurt i skolan så man sitter onödigt många timmar just där. Vi datatekniker spenderar dessutom 100% av skoltiden i en datasal som är så idiotiskt nedkyld att man måste ha minst en tjock tröja på sig för att inte frysa ihjäl när man sitter där en längre stund.

Detta blir förstås ännu värre i juni, eller om man är i skolan i augusti. När jag pendlade så stötte jag ofta på kompisar på tåget som frågade varför i helvete jag släpade runt på en tjock tröja när det var 20 - 25 grader utomhus.

Man ser ju inte klok ut!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Är ganska tolerant mot FB/blogg-inlägg över lag, men jag ogillar verkligen inlägg i stilen "Nu har jag städat och diskat och alltså styrt upp min egen jävla skit vilket alla vettiga människor gör så nu har jag gjort mig förtjänt att äta glass/godis och kolla på dåliga TV-program på femman hela kvällen"...

  • Gilla 6
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är ganska tolerant mot FB/blogg-inlägg över lag, men jag ogillar verkligen inlägg i stilen "Nu har jag städat och diskat och alltså styrt upp min egen jävla skit vilket alla vettiga människor gör så nu har jag gjort mig förtjänt att äta glass/godis och kolla på dåliga TV-program på femman hela kvällen"...

Verkligen, det och ännu tydligare skryt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är ganska tolerant mot FB/blogg-inlägg över lag, men jag ogillar verkligen inlägg i stilen "Nu har jag städat och diskat och alltså styrt upp min egen jävla skit vilket alla vettiga människor gör så nu har jag gjort mig förtjänt att äta glass/godis och kolla på dåliga TV-program på femman hela kvällen"...

Eller folk som reser hela tiden! Helvete! Extraknäcker på någon korvmoj och sedan är de utomlands hela tiden.

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller folk som reser hela tiden! Helvete! Extraknäcker på någon korvmoj och sedan är de utomlands hela tiden.

Hittade nyss det värsta av två världar: "Fruktansvärt godkänd på hela termin 5. Känns fantastiskt och skönt! Förtjänar Grekland helt klart! :) *lycklig tjej*"

Missunnar ju inte någon att vara stolt, men att berätta vad man har förtjänat och varför man förtjänar det är ju för det mesta bara skrytigt...

Redigerad av Kebab
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...