Jump to content

Msn topicen.


VickeX
 Share

Recommended Posts

Löste du det någon gång? en vän åkte på samma bugg som dig inatt.

Någon lösning för att återställa det verkade inte finnas. Det jag fick göra var att gå in i "alternativ" för att sedan klicka på sekretess och där fanns en lista över alla som jag hade blockade och oblockade. Fick sitta och högerklicka på alla namn och trycka "lägg till kontakt" och hoppas på att de jag skickade till fick en ny vänförfrågan.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Där.

Bara det att då kommer man bara till en länk där man kan skriva in för-och efternamn. Förvisso kan man skriva in ett nick där men det blir inte samma sak.

Edit: Och anledningen till detta är att MSN försöker bli mer som Facebook eller så, d v s plocka bort anonymiteten.

Usch, sitter på det nya MSN nu på laptopen och det suger anus. Ska ALDRIG uppgradera på min stationära. Tackar Adrian G så hemskt mycket för tipset med att få länkarna att fungera igen, det ska fixas snarast.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Riktigt irriterande sak har hänt med mitt msn. Eller egentligen två saker!

Problem 1 När jag startar kommer en ruta upp om att activex inte funkar som det ska. Lägger till bild.

post-9514-0-71678700-1294557039.jpg

Problem 2 När jag skriver till någon när den personen loggar in så går det som det ska. Går också bra när någon skriver till mig. Men när jag lämnar AFK i några minuter utan att jag skriver till en person så kommer inte det fram. Så måste spamma kanske 4-5 gånger innan saken kommer fram. Kommer inget fel meddelande eller så. Kommer bara inte fram!

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Funkar för mig, såg du till att du stängde av messenger först och sen satte Windows 2000?

Ja'rå, men när man byter kompabilitetsläge och kör klienten går den igenom någon slags reparationsprocess innan vilket ser lite suspekt ut... antar att det handlar om att den skriver om några systemfiler, gör den så även om du byter?

4000. Fest!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Varken jag eller min syrra har kunnat komma in på hotmail den senaste veckan. Är det bara för oss eller har ni andra också problem? Jag ser i MSN när jag får mail och jag vet hur många mail jag har i inkorgen men jag kan inte komma åt min inbox. Vad göra?

på vilket vis inte komma åt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...