Jump to content

Msn topicen.


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Har samma länkproblem som så många andra här har!

Dessutom har jag stött på en, vet inte vad jag ska kalla det för, en bugg?

Får upp 2 rutor med personen ifråga ibland.

Kan skriva med en person ett tag, sen kan det bli tyst och när han/hon skriver tillbaka kommer det upp en ny ruta med den personen i, dvs jag har två rutor med samma person!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VAD I HELA HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alla mina kontakter förutom 4 stycken är borta, finns det något jag kan göra för att få tillbaka dem?

Vad händer om jag skriver till dig? (Jag testar nu)

Edit: Eller, inte riktigt nu, behövde logga in först och nu fastnade msn i någon login-loop. Jag editerar igen när jag skrivit till dig.

Sådär, kom det fram?

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://upl.gizgiz.nu/files/Install_Messenger.exe

MSN 8.1 :3 Efter installationen måste du in i C:\Program\MSN Messenger och ändra så att msnmsgr.exe startar i kompabilitetsläge för Windows 2000, då tjatar den inte längre efter uppdateringar :3

Tack. Fick nog av WML nu: Ord kan inte beskriva den ångest denna halvseriösa facebook-protegé har bringat mitt sinne.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://upl.gizgiz.nu/files/Install_Messenger.exe

MSN 8.1 :3 Efter installationen måste du in i C:\Program\MSN Messenger och ändra så att msnmsgr.exe startar i kompabilitetsläge för Windows 2000, då tjatar den inte längre efter uppdateringar :3

Tack. Fick nog av WML nu: Ord kan inte beskriva den ångest denna halvseriösa facebook-protegé har bringat mitt sinne.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://upl.gizgiz.nu/files/Install_Messenger.exe

MSN 8.1 :3 Efter installationen måste du in i C:\Program\MSN Messenger och ändra så att msnmsgr.exe startar i kompabilitetsläge för Windows 2000, då tjatar den inte längre efter uppdateringar :3

Tack. Fick nog av WML nu: Ord kan inte beskriva den ångest denna halvseriösa facebook-protegé har bringat mitt sinne.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Nån mer som har problem med att se folk online?

Jag har ständiga problem med att se min flickvän online och vad jag har förstått hittils så är det bara hon som är offline för mig när hon borde vara online.

Hon loggas ut och in lite titt som tätt även fast hon inte gör det, häromdagen var hon online klockan 2 på natten även fast hon hade gått och lagt sig för längesedan! Skitskumt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån mer som har problem med att se folk online?

Jag har ständiga problem med att se min flickvän online och vad jag har förstått hittils så är det bara hon som är offline för mig när hon borde vara online.

Hon loggas ut och in lite titt som tätt även fast hon inte gör det, häromdagen var hon online klockan 2 på natten även fast hon hade gått och lagt sig för längesedan! Skitskumt!

Nu använder jag inte Windows Live Messenger, men jag känner igen problemen! De flesta (alla(?)) på min lista använder mest troligt WLM, så det borde vara hos dem problemen ligger. Några loggas ut och in lite då och då, har varit med om en kompis som loggat in mitt i natten fast han gått och lagt sig för flera timmar sen. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...