Jump to content

Msn topicen.


VickeX
 Share

Recommended Posts

"stäng ner msn totalt och välj att köra det i Win2000 kompabilitetsläge. Win"

Vad är det som är så speciellt med det? :D

Funkar inte, den kommer tjata om att vilja uppdatera. Sätter man kompabilitetsläget påWin2k så uppdaterar den inte eftersom Win2k inte stödjer den senaste versionen av msn

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Nya Windows live essentials 2011 ser förjävlig ut, tipsar om att INTE ladda ner skiten. Kom som en uppdatering via windows update till mig. Ser förjävligt ut!

Håller fan med! blev riktigt förbannad när jag upptäckte att även Msn hade uppdaterats i den windows update'n!

vissa saker e bra, typ jag gillar faktiskt den nya layouten över kontakter, Men jag vill ha möjligheten att ändra till den originella, vilket jag inte hittar. och sen det absolut största hatat jag har emot nya Msn, är att man kan inte byta sitt screen name eller se andras!!! har verkligen kollat överallt och det existerar inte, jag ser bara allas för och efternamn, plus mitt eget! endast mitt "personliga Medd" går att redigera.

men det konstiga är ju att folk som inte har denna nya version än, dom ser det screen name jag hade innan jag fick uppdateringen. men jag kan inte ändra på den..?

så det jag undrar är vilken version är det man hade innan denna, och kan någon ge mig nerladdningslänk! för jag vill byta tillbaka och det är nu!

EXTREMT tacksam för hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade nu en sak! Gå in på pilen vid ditt namn > Växla till komprimerad vy. Då blir rutan som du vill ha det.

Vill du ha tillbaks gamla så är det bara att ladda hem en gammal version och installera, när du loggar in så kommer msn fråga om du vill uppdatera till en nyare version, tryck då JA. Då får du den som var innan essentials.

Tror jag laddade hem från snabbstart eller något liknande, bara att googla.

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade nu en sak! Gå in på pilen vid ditt namn > Växla till komprimerad vy. Då blir rutan som du vill ha det.

Vill du ha tillbaks gamla så är det bara att ladda hem en gammal version och installera, när du loggar in så kommer msn fråga om du vill uppdatera till en nyare version, tryck då JA. Då får du den som var innan essentials.

Tror jag laddade hem från snabbstart eller något liknande, bara att googla.

ett problem. skulle nu göra som du sa, ladda ner ett gammal, tänkte mig någonstans runt 8.0. however, man måste väl avinstallera denna nya först, right?

problemet är att jag hittar inte det förbannade programmet!så det går inte avinstallera? :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ett problem. skulle nu göra som du sa, ladda ner ett gammal, tänkte mig någonstans runt 8.0. however, man måste väl avinstallera denna nya först, right?

problemet är att jag hittar inte det förbannade programmet!så det går inte avinstallera? :angry:

http://upl.gizgiz.nu/files/Install_Messenger.exe

MSN 8.1 :3 Efter installationen måste du in i C:\Program\MSN Messenger och ändra så att msnmsgr.exe startar i kompabilitetsläge för Windows 2000, då tjatar den inte längre efter uppdateringar :3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...