Jump to content

Msn topicen.


VickeX
 Share

Recommended Posts

Kan inte ens hitta msn i listan över installerade program, bara massa andra onödiga live-program..

Jag kommer inte ihåg vad det hette, men om du har XP, gå till installera/avinstallera XP-komponenter eller något liknande (finns i lägg till/ta bort program). Kryssa ur MSN i den listan också. Det borde inte vara det problemet, då det handlar om en äldre version av MSN, men för säkerhets skull så gör det ändå. Se sedan till att avinstallera alla live-program och sök på messenger på hårddisken och radera alla filer och mappar du har kvar. Sedan försöker du att installera nyaste versionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Alright nu är det så att jag har ett litet problem(?). Jag och en kompis gillar verkligen att sitta och spela lite random spel på msn, men saken är den att jag kan knappt se några spel under "Alla gratis spel" fliken, medan hon kan se all möjliga spel som Reversi, bowling, Uno etc. och jag undrar om det är någon extra plug-in man måste skaffa för att kunna se alla spelen, har försökt googlat men hittar ingenting.

Jag ser några spel, kanske 10-15 stycken men inga intressanta spel som klassikers...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...
Hell yes! <3

http://upl.gizgiz.nu/files/Install_Messenger.exe för de som vill ha. Efter att ni har installerat, väl att inte uppdatera, stäng ner msn totalt och välj att köra det i Win2000 kompabilitetsläge. Win

"stäng ner msn totalt och välj att köra det i Win2000 kompabilitetsläge. Win"

Vad är det som är så speciellt med det? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...