Jump to content

Msn topicen.


VickeX
 Share

Recommended Posts

Hur slutar den?

det e sähär. har som sagt ny dator. allting funkar helt perfa. förutom detta?

jag går in på msn's hemsida, så jag antar att den laddar hem senaste direkt, alltså 9.0.. och det är nog där strulet är!

för nu har jag lyckats få tag i 8.5 BETA, hittar inte den vanliga! :rolleyes:

när jag loggar in på den som inte funka, så trycker ja min hotmail,samt lösen ju. så börjar den logga in, sen slutar den bara. inga felmedd eller ngt.

bara slutar logga in, och jag kan skriva lösen igen.... ?

fattar nada!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Hur gör jag för att skapa egna fullt fungerande smileys i rätt så bra storlek.

Inte små smileys som här på forumet utan rutstora smileys! Ingen aning hur i hellskotta man gör! =(

Största man kan ha är 50x50, och av nån anledningen måste det vara en animerad .gif.

Två frames, behöver bara skillja lite på nyansen på en pixel mellan frame'sen för att de ska funka

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Hej!

Min familj har nyss bytt bredbandsbolag till comhem från Bredbandsbolaget. Och nu när jag är på msn få kommer inte vissa saker fram när man skriver.

Riktigt irriterande när man skriver och det händer inget hos dom andra. Vad kan va felet?

Förut funkade det att starta en Vent server också, men nu funkar inte det heller. Är det något jag måste ställa in med datorn eller så?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

alltså mitt jävla msn funkar inte. innan hade jag msn 8.0, som jag typ "hacka" med hjälp av en guide. hackningen fick programmet att tro att det va en högre version än va det va. alltså den trodde att det va msn 9.5 ist för 8.0.

Men ja nu idag så bara kommer de upp igen att ja MÅSTE uppdatera, o de funka inte annars, så ja gjorde de tillslut, o samma jävla problem igen, det funkar inte den nyaste jävla versionen! någon mer som stött på problemet? VAD SKA JAG GÖRA! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

alltså mitt jävla msn funkar inte. innan hade jag msn 8.0, som jag typ "hacka" med hjälp av en guide. hackningen fick programmet att tro att det va en högre version än va det va. alltså den trodde att det va msn 9.5 ist för 8.0.

Men ja nu idag så bara kommer de upp igen att ja MÅSTE uppdatera, o de funka inte annars, så ja gjorde de tillslut, o samma jävla problem igen, det funkar inte den nyaste jävla versionen! någon mer som stött på problemet? VAD SKA JAG GÖRA! :teehee:

Haha, direkt när jag såg att mitt msn hade uppdaterats så gick jag in och kollade här för jag visste att folk skulle ha problem.

Tanka hem reshack igen(Sök i tråden, min post finns kvar)

Sedan skriver du in en ännu högre version.

Antagligen har MSN kommit upp över 9.5 eller något alltså ser ju MSN att du har en lägre version igen så den säger till att du ska uppdatera.

Edit: MSN verkar vara uppe i 14(!!) redan, så du får höja över 14.0.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att bocka i "kör det här programmet i kompatibilitetsläge för" och välj windows 2000 gjorde biffen för mig.

hur gör man detta? och gjorde du de på den nya versionen?

har messenger 7.0 nu, o de suger fet ju.

Haha, direkt när jag såg att mitt msn hade uppdaterats så gick jag in och kollade här för jag visste att folk skulle ha problem.

Tanka hem reshack igen(Sök i tråden, min post finns kvar)

Sedan skriver du in en ännu högre version.

Antagligen har MSN kommit upp över 9.5 eller något alltså ser ju MSN att du har en lägre version igen så den säger till att du ska uppdatera.

Edit: MSN verkar vara uppe i 14(!!) redan, så du får höja över 14.0.

ojdå, men har du senaste och har gjort de? eller du gjorde detta på 8.0?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ojdå, men har du senaste och har gjort de? eller du gjorde detta på 8.0?

Haha, jag vet inte vilket MSN jag har eftersom det står 15.9 när jag kollar. :P

Hmm, men enligt Googles bildsök så har jag 7.5 eller 8.0. Jag är inte säker på vilken, men någon av dessa.

Edit: Mjo, 8.0 verkar det vara.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...