Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Hmm, så min tiodagars trial som jag gav dig fungerade inte fast du hade installerat WoW med min skiva? Wierd indeed. Aja, har du skaffat det nu? :)

Nej, det fungerade inte eftersom min account inte kunde användas i spelet jag lånade av dig.

Var förbi på spelbutiken idag för att köpa det, men det hade tagit slut igen!

Var det förresten riktiga WoW du köpte eller var det något slags expansions pack?

Redigerad av Ma__Cipriani
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det fungerade inte eftersom min account inte kunde användas i spelet jag lånade av dig.

Var förbi på spelbutiken idag för att köpa det, men det hade tagit slut igen!

Var det förresten riktiga WoW du köpte eller var det något slags expansions pack?

Riktiga WoW :) expansionerna ska man köpa endast när man har nått dom högre levlarna om jag har fattat det rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktiga WoW <_< expansionerna ska man köpa endast när man har nått dom högre levlarna om jag har fattat det rätt.

Kan ju köpa tidigare, fast får ju inte lika mycket nya saker på dom lägre levlarna som dom högre, så är nog bäst att köpa expansionerna senare, ifall man skulle tröttna på vägen och lägga av, så har man inte slösat lika mycket pengar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ju köpa tidigare, fast får ju inte lika mycket nya saker på dom lägre levlarna som dom högre, så är nog bäst att köpa expansionerna senare, ifall man skulle tröttna på vägen och lägga av, så har man inte slösat lika mycket pengar :)

Men en sak fattar jag inte:

Den trial av WoW som jag laddade ner heter "Wrath of the Lich King", är inte det ett expansions pack?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha, vad är det för folk du promotar egentligen? =P

Alltså, det är en lång historia. Min guild har funnits i typ fyra år, och vi har alltid haft en annan guildleader. Så rerollade vi horde ett tag, men jag och en kille bestämde oss för att gå tillbaka och spela alliance. Vi migrerade och jag återskapade vår guild under samma guildnamn. Så kom de flesta andra tillbaka till alliance och joinade guilden. Jag promotade gamla officierare och gjorde även den gamla guildleadern officierare. Först tänkte jag göra honom till guildmaster, men så åkte han till Thailand i en månad. Under tiden massrekryterade vi och jag styrde guilden. Bossar dog, och i samma vända som den gamla guildleadern kom tillbaka ifrån Thailand började vi få nog med folk för 25-mannaraids. Det var då han och en annan officierare började kritisera mitt sätt att styra guilden, och jag insåg att han ville upp på sin gamla tron. Saken är den att... För en månad sen hade jag promotat honom, men nu tycker jag att jag har arbetat så hårt för att göra guilden stor, och att det är roligt att guildleada. Därmed får jag en del kritik och "jag-kan-göra-det-bättre"-kommentarer. Får se hur det går.

Ska jag komma och styra upp? :rolleyes:

Om du levlar upp en warlock får du guildinvite snabbare än snabbast! Vi har inte haft en enda warlock i våra raids, någonsin. Grymt drygt att inte kunna summona folk till Abomination Quarter (det finns trash där som respawnar, så om en person är på fel sida så måste hela raiden komma tillbaka och cleara). :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du levlar upp en warlock får du guildinvite snabbare än snabbast! Vi har inte haft en enda warlock i våra raids, någonsin. Grymt drygt att inte kunna summona folk till Abomination Quarter (det finns trash där som respawnar, så om en person är på fel sida så måste hela raiden komma tillbaka och cleara). :rolleyes:

Synd att ni inte är horde då. Har ju Warlock, Paladin och Warrior på horde, Druid och Priest på alliance.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde en liten YouTube-film om hur man herbar och letar drakar på bästa sätt. Filmen ska vara någon slags kombination mellan Zero Punctuation och wowhobbs. Hoppas den blir populär :)

[youtube-old]B2PkpRG8lzk[/youtube-old]

Du snackar snabbare än ja.. någon som snackar för fort iaf. Du är även dålig på att förklara saker, tror inga kommer orka kolla vidare på dina videos.

Sen med alla svordomar, det förstår bara videon, speciellt när du inte är en native-english, så det låter bara retarded.

Annars, GG.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du snackar snabbare än ja.. någon som snackar för fort iaf. Du är även dålig på att förklara saker, tror inga kommer orka kolla vidare på dina videos.

Sen med alla svordomar, det förstår bara videon, speciellt när du inte är en native-english, så det låter bara retarded.

Annars, GG.

Meeeen har du inte sett Zero Punctuation? Tror inte du förstår konceptet riktigt :)

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...