Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Kan du vara snäll att förklara lite närmare vad du menar där?

Jag är fortfarande en newbie :(

Det är en grej som man kör så din kompis skickar ungefär ett email till dig, så när ni är i group med 3 lvl range (tror jag) så får ni x3 xp.

Äh, det där gör man om man är riktigt trött på att levla och redan gjort det 5 gånger. Tråkigt att köra race till 60 på sin första gubbe, då azeroth erbjuder väldigt mycket.

Sant, men han gör ju som han vill. Personligen tycker jag det blir roligare vid lvl ~60 så att.. ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahopp... Min guild har gått från att vara ett osäkert litet gäng på en ny server som får merga tiomannaraids till ett stabilt, helt svensktalande gäng på runt 30 personer som plöjer igenom all content.

Att vara GM är omständigt, många gånger jobbigt men samtidigt väldigt väldigt roligt. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, hade väntat sedan i fredags på att WoW skulle finnas i spelbutiken, men de hade fortfarande inte fått hem en ny beställning >_<

Riktigt sugen på att fortsätta lira!

Hmm, så min tiodagars trial som jag gav dig fungerade inte fast du hade installerat WoW med min skiva? Wierd indeed. Aja, har du skaffat det nu? :(

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...