Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

För att citera mig själv:

"Den blå draken är dräpt - All WotLK content CLEARED!

Det tog ett par kvällar med wipes, men så ibland sker det mirakel. Vi kom in, vi ägde, och vi oneshottade Malygos direkt. I och med det har MSVS clearat all tillgänglig content som WotLK har att bjuda på. Ulduar, here we come... "

Han hade varit nere bra mycket tidigare om inte folk slackat med att komma på progressraids... Men kul att ha clearat allt med min lilla guild. :confused:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu börjar jag bli riktigt förbannad. Jag har ett konto som har wow och tbc aktiverat. Dock så kan jag inte logga in nu eftersom det säger att jag måste ha tbc installerat, vilket jag har.

Vad fan är det för problem? Jag har installerat om men det säger samma sak, jag har patchat upp till 3.0.8. WTFFFF

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu börjar jag bli riktigt förbannad. Jag har ett konto som har wow och tbc aktiverat. Dock så kan jag inte logga in nu eftersom det säger att jag måste ha tbc installerat, vilket jag har.

Vad fan är det för problem? Jag har installerat om men det säger samma sak, jag har patchat upp till 3.0.8. WTFFFF

Testa att starta med launcher istället för WoW

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Suck vad det här spelet känns segt nu. Att bokstavligen springa igenom alla raids 10 och 25 på 2-dagar är något som börjar få mig att tröttna. Börjat levla en kossa (druid) har jag gjort också, inte blev jag mycket gladare av det. Kanske är jag för bitter eller är det någon som känner samma sak? dailys orkar jag inte ens tänka på då jag varken behöver guld eller rep med något längre (det blev, som med allt annat, på tok för lätt efter patchen med bla. sons of hodir). GIEF ULDUAR så jag inte hinner skaffa mig ett liv tills dess.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

10 dagars WotLK trial = w00t?

Är det något lamt "endast lvla till 71, blabla?".

Har inte använt det än, men installerar WotLK nu, testar så fort jag vet.

Jag är inte hundra men jag är rätt säker på att den fungerar på samma sätt som TBC 10-dagar.

Suck vad det här spelet känns segt nu. Att bokstavligen springa igenom alla raids 10 och 25 på 2-dagar är något som börjar få mig att tröttna. Börjat levla en kossa (druid) har jag gjort också, inte blev jag mycket gladare av det. Kanske är jag för bitter eller är det någon som känner samma sak? dailys orkar jag inte ens tänka på då jag varken behöver guld eller rep med något längre (det blev, som med allt annat, på tok för lätt efter patchen med bla. sons of hodir). GIEF ULDUAR så jag inte hinner skaffa mig ett liv tills dess.

Jepps, får tyvärr hålla med. WotLK content 70-80 var helt fantastiskt, men Blizzard har varit slappa på 80-content. Vad man får göra just nu är typ achievments tills Ulduar. Min nolifepolare skaffade Loremaster bl a. :)

Själv har jag inte så mycket tid att spela, så för mig kvittar det atm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte hundra men jag är rätt säker på att den fungerar på samma sätt som TBC 10-dagar.

Jepps, får tyvärr hålla med. WotLK content 70-80 var helt fantastiskt, men Blizzard har varit slappa på 80-content. Vad man får göra just nu är typ achievments tills Ulduar. Min nolifepolare skaffade Loremaster bl a. :P

Själv har jag inte så mycket tid att spela, så för mig kvittar det atm.

blä. kollade upp och man kan inte äns lvla upp till 71..

Får väl bli att testa en DK till 70 då. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...