Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Haha, förresten! En blog en kille börjat med, temat är "Worlds nicest noob" och han ska föreställa ett bi som är lite vilse i Azeroth.. Read for yourself!

BARRY THE BEE!

Edit: Fail jag är. Uppdaterad_ Sunday, 18 November 2007 15:05 . Hittade den på WoWforumen och trodde det var nystartad :D

Edit2: Nu fick jag lust att göra något liknande.. hmhm

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

P-12 brukar jag kalla sånna som dig, tyvärr finns de överallt, speciellti death knights mellan lvl 58-79.

Hmm, jaja. "Sånna som mig"? Hur vet ni grabbar hur jag är? Ni fick se en film där jag ninjapullar för att dom gkickade mig.

Ni är coola! :D

Aja, döm mig hur ni vill! :lol: Aj dånt kär!

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, jaja. "Sånna som mig"? Hur vet ni grabbar hur jag är? Ni fick se en film där jag ninjapullar för att dom gkickade mig.

Ni är coola! :D

Aja, döm mig hur ni vill! :lol: Aj dånt kär!

Lämna med lite värdighet? ^_^ Sett dig sno guildbanks, ninjapulla. Hur många guilds har du horat dig i för loots nu? Du verkar inte vara där för att vara en shysst kille, iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lämna med lite värdighet? :D Sett dig sno guildbanks, ninjapulla. Hur många guilds har du horat dig i för loots nu? Du verkar inte vara där för att vara en shysst kille, iaf.

Mkay. För det första, jag gav tillbaks allt jag tog från guildbanken. För det andra, jag la ner hur mycket jobb som helst i den senaste guilden jag var i, så kickade dom mig för att mina polare snodde min vent ip och larvade sig på venten. Tyckte att dom kunde iaf gett mig en chans efter allt jag gjort för dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hatar folk som ninjarpullar guilder och på raids. Vet att vi körde en raid då raid ledaren ninjade det bästa medans vi fick det sämsta :innocent: . Och hon gjorde bara så hon kunde loota och många har sagt att hon ninjar hela tiden hatar sånt :D .

Det är skillnad på ninjaPULL och ninjaLOOT. :)

Edit: Har gjort en DK jag med nu (59 atm), så om du StellHell eller Troxie vill levla senare så är det bara att säga till. ^_^

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag, eller är typ allt i Borean immun mot fear? Fett jobbigt då jag speccat full destruction och vill feara bort moben medans jag kör ett par feta incinerate crits.

Måste också ge creds till blizz som gjort impen ett farligt vapen. Att impen dessutom har fått en STOR buff på sin HP och Mana pool är helt fucking underbart, han kan ju fan tanka mobs solo medans jag dödar dom andra (vid en stor pull).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag, eller är typ allt i Borean immun mot fear? Fett jobbigt då jag speccat full destruction och vill feara bort moben medans jag kör ett par feta incinerate crits.

Måste också ge creds till blizz som gjort impen ett farligt vapen. Att impen dessutom har fått en STOR buff på sin HP och Mana pool är helt fucking underbart, han kan ju fan tanka mobs solo medans jag dödar dom andra (vid en stor pull).

Har bara kört fram till 71 med min lock, men jag tyckte bara att de mekaniska mobsen va jobbiga! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...