Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Hahah, funkar prima i guilden. Tack för tipset : )

Haha! Fick precis guilden att tro att jag fått Ateish på något konstigt sätt. :naughty:

:D

En polare blåste skiten ur oss med det där för någon månad sen. ^_^

Emellertid ser det inte bra ut i guildchatten. Om man skriver det i /e, däremot...

Jo, jag vet. Märkte det nu i efterhand, fast folk verkar inte tänka så mkt på det.

--

Oh, till alla alchemister (trodde detta hade nefats för ett bra tag sen, men det fungerar tydligen fortfarande), rekommenderar jag att skaffa mats för 1x Transmute: Titanium samt mats till minst 10x Guru's Elixir, jag använde dock mats för 40x.

Se till först till att ha alla saker i inventory.

När det är bekräftat så börjar ni på transmuta Titaniumet, när håller på att göra att detta, scolla upp fort till Guru's Elixir och var beredd att trycka på "Create all". Precis när titaniumet blir klart så trycker ni DIREKT på knappen och börjar göra elixir!

Om ni gör allting rätt/om blizzard ej hotfixat så kommer ni, liksom jag, få discovery procc på varje elixir ni gör. ^_^

Fick 8 på rad, med ögonvittne och screenshot. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blizzard är ju iallfall snygga. <3

The patch "base\signaturefile" could not be applied. (CRC mismatch: expected 0x3075bc52, actual 0xbb716ab0.) If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (BNUpdate::PTCApply)

To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors.

Nån som har nåt tips på vart man kan ladda hem patchen?

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag köpte jag ett tangentbord och WoW. Jag ska spela en Orc Warlock (male).

Denna tråd kommer då bli min blogg.

Work, work...

La av nyligen själv. Har blivit så jävla tråkigt. :naughty:

80 Dwarf female warrior @ Outland. :confused: Bilden är lite smågammal, hann få T7 10-man head samt 25-man shoulders. Bragar dessutom med min chopper, lyckades farma en jävla massa guld när jag var nydingad 80, då ah-priserna vad riktigt gynsamma. :naughty:

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WoW känns smått meningslöst för mig atm, wotlk raiding är alldeles för simpelt och pvp just nu är rent åt helvete. Får hoppas att det blir ändring snart, annars lutar det åt att man tar en längre paus.

Jo, men jag tycker det är skönt, inte behöva bekymra sig om att saker kan gå fel, bara döda drakarna och få epics.
><
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WoW känns smått meningslöst för mig atm, wotlk raiding är alldeles för simpelt och pvp just nu är rent åt helvete. Får hoppas att det blir ändring snart, annars lutar det åt att man tar en längre paus.><

Jag vet, jag är fedt lat.

Redigerad av VenoM
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...