Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Hm! Man kanske ska börja spela.. Eller det kanske är försent. Ja, det skulle vara roligt iallafall :)

Lyssna inte på dom! Gå inte in i deras fälla! Du lär säkert bli som min kompis nu när han testade wow trail saken han blev nu äkta WoW freak spelar det typ varje dag nu. Och ibland är det omöjligt att prata med han när han spelar WoW. Han har typ blivit en helt annan person än vad han var innan han började med WoW.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lyssna inte på dom! Gå inte in i deras fälla! Du lär säkert bli som min kompis nu när han testade wow trail saken han blev nu äkta WoW freak spelar det typ varje dag nu. Och ibland är det omöjligt att prata med han när han spelar WoW. Han har typ blivit en helt annan person än vad han var innan han började med WoW.

Jeez. Det är inte heroin.

Vissa människor reagerar olika, och vissa råkar ha lite mindre självkontroll och fastnar lättare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade beroendet på 60 och 70. Tappade suget när to.m. den sämsta raidguilden på servern dödade Malygos.

Kan ni helt ärligt säga att ni är nöjda med WoTLK end game?

Vill inte avskräcka er som nyss börjat levla, det är säkert jättekul ifall det blir det första man raidar. Håller bara inte som andra expansion för mig och många fler som spelat sen vanilla wow.

Edit; En sak till man inte får glömma. Kom ni ihåg hur det gick när man joinade en Magtheridon pug några veckor efter TBC då flertalet hade hc/kara gear? Jämför med Sartharion nu.

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade beroendet på 60 och 70. Tappade suget när to.m. den sämsta raidguilden på servern dödade Malygos.

Kan ni helt ärligt säga att ni är nöjda med WoTLK end game?

Vill inte avskräcka er som nyss börjat levla, det är säkert jättekul ifall det blir det första man raidar. Håller bara inte som andra expansion för mig och många fler som spelat sen vanilla wow.

Edit; En sak till man inte får glömma. Kom ni ihåg hur det gick när man joinade en Magtheridon pug några veckor efter TBC då flertalet hade hc/kara gear? Jämför med Sartharion nu.

Har som sagt inte kört wrath alls, men om jag förstått det rätt, och det jag läst i mitt guildforum så har endgame vart jävligt pissigt.

Vanilla var klockrent, MC höll fan hur länge som helst, BWL tog tid det med. AQ med hela öppningen av porten osv. Epic! Naxx var najs för dom som hann, men Naxx hade kunnat vänta (nu fick ni det ju i Wrath, men det är långt ifrån samma känsla som vanilla).

40 man > 25 man FÅR ÄVÄR!

Har faktist inte gillat att dom drog ner till 25mans ända sen BC kom. Fattar inte heller att dom drog ner ännu mer iom wrath, med 25 och 10 man. Varför kunde dom inte börjat köra med 25man och 40man igen? Är dom så jävla giriga på att ha betalande kunder så dom ger folk för enkla bossar som droppar fet loot som en PUG kan fixa, bara för alla inte vill hålla på med raids med guilder och DKP. lol.

Aja, på fredag så drar jag igång min trial, tänkte börja idag, men om jag börjar fredag så har jag två helger på mig istället.

Någon som sitter på lite fina guider till DK's? Hinner man dra den till lvl 70 (99.99%) på tio dagar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som sitter på lite fina guider till DK's?

NJUT av början som DK, för det är den questkedja som utan tvekan är den bästa i hela World of Warcrafts historia, speciellt om du hängt i gamla Naxxramas en del.

När det kommer till specc så tillhör jag den sidan som gillar Blood-speccen mer än Unholy, med tanke på att man får 0 i downtime och Heart Strike plöjer mer än en bonde.

Men å andra sidan har Corpse Explosion blivit buffad, så det kan vara tanke att AoE-grinda som Unholy, och On a Pale Horse kan speeda upp mycket.

Blood Level 58

55-60 DK Leveling guide

Redigerad av Rushifell
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NJUT av början som DK, för det är den questkedja som utan tvekan är den bästa i hela World of Warcrafts historia, speciellt om du hängt i gamla Naxxramas en del.

När det kommer till specc så tillhör jag den sidan som gillar Blood-speccen mer än Unholy, med tanke på att man får 0 i downtime och Heart Strike plöjer mer än en bonde.

Men å andra sidan har Corpse Explosion blivit buffad, så det kan vara tanke att AoE-grinda som Unholy, och On a Pale Horse kan speeda upp mycket.

Blood Level 58

55-60 DK Leveling guide

Betvivlar att den är bättre än AQGates Gong-questkedjan.. men men.

Ska kolla in lite guides.

Haha, ja. Utan att nörda jättemycket fick jag min till 70 på en helg. xpn är ju halverad 60>70. Sen blir det ju inte sämre utav att man som DK får items lika bra som BWL item level.

Vilken server ska du köra på Stellan?

Vilken server som helst. Har inget förbestämt, börjar gärna på en ny serv, bara jag inte är helt ensam.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken server som helst. Har inget förbestämt, börjar gärna på en ny serv, bara jag inte är helt ensam.

Finns alltid en spot som social person i MSVS @ Darksorrow. :(

Siana, lust att lägga upp ditt UI? Checkade din lunar festival movie och din UI verkar vara k00l.. sååå, jag vill experimentera lite bortåt från mitt gamla UI :D :D

Kommer inte lägga upp det i detta läget, det är alldeles för skabbigt... Jag får fixa till det lite först.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börjar du ally så säg gärna till. Alltid velat testa en NE DK.

Vill ju köra Orc Male, oversized shoulders är så fett. :D Men sure, Om Sianas erbjudande står kvar på fredag så kör vi på Darksorrow.

Hmm, man behöver väl inte ha gamecard för WoTLK trail :( ?

Har account med BC men gamecardet är slut. :P

Nix. Trials har alltid varit gratis.

Finns alltid en spot som social person i MSVS @ Darksorrow. :D

Kommer inte lägga upp det i detta läget, det är alldeles för skabbigt... Jag får fixa till det lite först.

Yay, surt då att jag bara kommer vara online i 10 dagar. lol. Känns inte (vet ju inte efter jag börjat på min DK) bra att punga ut 120~:- i månaden när jag bara kan spela typ 10-15 dagar per månad i vilket fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yay, surt då att jag bara kommer vara online i 10 dagar. lol. Känns inte (vet ju inte efter jag börjat på min DK) bra att punga ut 120~:- i månaden när jag bara kan spela typ 10-15 dagar per månad i vilket fall.

Som casualrankad måste man inte ha någon viss attendance, fast 5 dagar offline = kick. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...