Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Jag menade, kan det vara routern som krånglar? eller nån brandvägg som blockerar nått program?

För att det fungerade att spela utmärkt för han när han satt bredvid mig..

Ptja, har du windowsbrandvägg och liknande kan du ju pröva att slå av den. Sedan kanske din dator har fått ett släng av något, överhettning eller drivrutinskrångel. Fungerar andra spel?

Försök inte. WoW är förhoppningsvis borta från mitt liv nu. för gott.

Du missar något...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen en tid tillbaka har jag stött på ett underligt problem:

Jag kan inte spela i windowed mode, varken maxat eller vanligt. Så fort jag byter så fryser WoW efter kanske 20 sekunder, och kort därefter fryser hela datorn. Jag har börjat vänja mig vid fullscreen, men det är ändå irriterande.

Någon som varit med om liknande? What gives?

Jag har nyss uppdaterat grafikkortsdrivisar utan framgång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick T7 Handskarna för Warrior igår. :D

Någon som kan tipsa mig om vad jag ska Enchanta & Socketa dom med? :) Dom som jag hade innan hade mer Defense Rating men mindre Strength om det har nån betydelse? :D

Enchanta Defense tills du har 540 eller mer. Enchanta och socketa sedan stam(gemma stam/expertise och stam/hit i röda/gula sockets).

Så gör jag iallafall, verkar funka bra. Har hört att det inte är värt att gemma avoidance, men det är möjligt att jag har fel.

http://tankspot.com/ är väl annars en rätt bra sida för sånt här.

På gloves föreslår jag antingen expertise enchanten eller den gamla 15 strength enchanten.

Redigerad av Stoffe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej :) Köpte WoW dagen innan jul och har lite frågor. Jag körde tiodagars versionen innan, och där fick man ju fylla i namn och adress och hela faderullan. Kommer det då en räkning hem till mig när min första riktiga månad är slut eller kan jag köpa ett game card istället om jag vill fortsätta spela? Andra frågan: När någon månad är slut. kan jag då göra uppehåll ett tag för att kanske 2-3 månader senare gå och köpa ett gamecard och börja spela igen?

Tacksam för svar :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej :) Köpte WoW dagen innan jul och har lite frågor. Jag körde tiodagars versionen innan, och där fick man ju fylla i namn och adress och hela faderullan. Kommer det då en räkning hem till mig när min första riktiga månad är slut eller kan jag köpa ett game card istället om jag vill fortsätta spela? Andra frågan: När någon månad är slut. kan jag då göra uppehåll ett tag för att kanske 2-3 månader senare gå och köpa ett gamecard och börja spela igen?

Tacksam för svar :D

Du kan köpa ett gamecard istället om du vill fortsätta spela, du kan ta uppehåll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej :) Köpte WoW dagen innan jul och har lite frågor. Jag körde tiodagars versionen innan, och där fick man ju fylla i namn och adress och hela faderullan. Kommer det då en räkning hem till mig när min första riktiga månad är slut eller kan jag köpa ett game card istället om jag vill fortsätta spela? Andra frågan: När någon månad är slut. kan jag då göra uppehåll ett tag för att kanske 2-3 månader senare gå och köpa ett gamecard och börja spela igen?

Tacksam för svar :D

Köpte du verkligen hela WoW?!

Hur tycker du att det är? Är det verkligen värt att testa? Du som känner mig, menar jag, tror du att jag skulle gilla det?

(Har inga svar på dina frågor men..)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte du verkligen hela WoW?!

Hur tycker du att det är? Är det verkligen värt att testa? Du som känner mig, menar jag, tror du att jag skulle gilla det?

(Har inga svar på dina frågor men..)

Haha, ja det gjorde jag faktiskt :) Jag gillar det, men med tanke på att jag gillar rollspel så är det ju heller inte så konstigt. Jag har faktiskt ingen koll på dig när det gäller spel, med undantag från Gta och Hockey då :D Men du skulle nog gilla det, testa att ladda ner tiodagars versionen på Spelawarcraft och se vad du tycker om det :D

Tack för dina svar Gof :D var lite rädd att jag skulle få hem en räkning i brevlådan i slutet av Januari.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enchanta Defense tills du har 540 eller mer. Enchanta och socketa sedan stam(gemma stam/expertise och stam/hit i röda/gula sockets).

Så gör jag iallafall, verkar funka bra. Har hört att det inte är värt att gemma avoidance, men det är möjligt att jag har fel.

http://tankspot.com/ är väl annars en rätt bra sida för sånt här.

På gloves föreslår jag antingen expertise enchanten eller den gamla 15 strength enchanten.

Okej, Men gör det nånting att jag bytte bort min gamla blåa cloak mot den här epic cloaken alla Leatherworkers kan göra? Jag förlorade 7 Defense men jag fick mycket mer stam, Dodge, hit, str

Sen: Är det värt och fixa Armor Plated Combat Shotgun?

Edit: Är det värt och enchanta 2% extra Threat på Gloves?

Edit2: Vad menas med EH (Warrior) i Tank Spot's Calculator? Jag antar att det står för Effective Health men vad betyder det? Hur mycket jag har med Comanding Shout? :)

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, Men gör det nånting att jag bytte bort min gamla blåa cloak mot den här epic cloaken alla Leatherworkers kan göra? Jag förlorade 7 Defense men jag fick mycket mer stam, Dodge, hit, str

Sen: Är det värt och fixa Armor Plated Combat Shotgun?

Edit: Är det värt och enchanta 2% extra Threat på Gloves?

Edit2: Vad menas med EH (Warrior) i Tank Spot's Calculator? Jag antar att det står för Effective Health men vad betyder det? Hur mycket jag har med Comanding Shout? :mf_doof:

Skit i defense så länge du inte hamnar under 540. Encha stam, hit och expertise, inte threat.

Ja, du bör skaffa APCS. Best in slot ingame atm, lär fortsätta att vara den bästa till och med naxx25.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen en tid tillbaka har jag stött på ett underligt problem:

Jag kan inte spela i windowed mode, varken maxat eller vanligt. Så fort jag byter så fryser WoW efter kanske 20 sekunder, och kort därefter fryser hela datorn. Jag har börjat vänja mig vid fullscreen, men det är ändå irriterande.

Någon som varit med om liknande? What gives?

Jag har nyss uppdaterat grafikkortsdrivisar utan framgång.

Du har inget XP/Vista theme som körs i bakgrunden som också vill använda det på wow? Hade liknande problem för nått år sen med ett tema som ville använda wow också så skiten laggade sönder i window mode, runt 1-2 fps i 10 sek sen dog skitet, sen helt random testade en polare att lägga till wow som undantag i programet, sen dess har jag alltid kört window mode. <3

Någon som vet en bra Blacksmith/mining guide från lvl 1 i båda proff?

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...o=1&sid=1#2 - Blacksmith 1-300

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...=1&sid=1#18 - Mining 1-300

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...=2&sid=1#27 - Blacksmith 300-375

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...=2&sid=1#36 - Mining 300-375

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...