Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Är frost speccad på min DK nu, tank. Har inte allt för bra avoidence men 25k hp. Provade tanka Drak'Tharon heroic. Gick bra fram tills första bossen, då märkte jag att våran DPS var ganska låg. Han fick 26 saker på sig som gör han starkare, så han slog 7k per slag tillslut. Alla polare sa att han måste ner mycket snabbare. Men våra dpser hade fullt blått/epic från level 70 då så, jag tror faktiskt att min tanking var helt ok.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

gzz n00b

---

Jag har värsta softcoreraidat ;o anledningen är för att jag ju migrerade iväg till Darksorrow så jag är inte kvar i min guild, är nu GM i en svensk guild med ca 15 spelare... Får kötta sönder i 25man sedan när vi kommer upp till det antalet spelare, atm så har vi precis clearat typ allt.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försöker att fixa The Twilight Zone nu på hc Sartharion med guildet(server first).

Allt för många failar på voids och lavaväggen fortfarande efter wipefest ifrån kl 19.

Sista försöket snart.

Förstår inte hur man kan missa lavaväggen... Körde Sarthario 25 igår, och där var en druid som dog tre gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...