Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Vilken level är du, och vilken zone använde du? =P

Jag är level 70! ;) Tog och drog upp min skill 400 via att springa runt lite överallt och plocka Cobalt (Finns ingen Cobalt i Sholazar Basin, så gå inte dit och leta!). När man har 400 skill kan man dra till Sholazar och springa runt bergväggarna på kanterna och farma Saronite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är level 70! ;) Tog och drog upp min skill 400 via att springa runt lite överallt och plocka Cobalt (Finns ingen Cobalt i Sholazar Basin, så gå inte dit och leta!). När man har 400 skill kan man dra till Sholazar och springa runt bergväggarna på kanterna och farma Saronite.

Hum, okej. Har bara sett typ 4 cobalt nodes 69-71, men jag ska leta noggrannare ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inatt klockan 2 var det ingen kö.:) Inte heller i morse runt... 11?

Hade planerat att nöta järnet igårnatt, men blev fyllechaffis och kom inte hem förrän 7, vilket gjorde att den tiden då minst folk är online var jag antingen upptagen eller så sov jag :). Står i kö nu, tänker aldrig mer logga ut igen känns det som haha ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Suck så jävla less på dessa köer på kazzak. Spelar ingen roll vilken tid på dygnet du loggar in längre, det är ändå kö ^_^.

Själv förutsåg jag de stora köerna och hur crowded allt skulle vara på Kazzak, så jag migrerade (till Darksorrow, nickar Siiana) två dagar innan WotLK.

Btw...

DING 80!

Synd nog så blev av någon anledning screenshotet jag tog precis när jag dingade helt svart...

Vad ska man säga? Leveling i Wotlk är grymt välgjort och kul. Mycket intressant lore, det känns som att loren för första gången förändras med WoW och att man inte bara gör pyttesteg framåt. Phasing hjälper till med förändringen och gör det hela magiskt. Man känner att Blizzard verkligen har jobbat hårt för att göra olika typer av quests. Styr jättar, bemanna turrets, slåss i luften. Riktigt coolt. Nu väntar nötande av instances, levlande av proffessions, PvP i Wintergrasp och förstås raid. :)

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...