Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

NINJADE DU DEN? :D

En pvpnörd vid namn Ptah joinade våran guild för 1 och en halv månad sen.

(Ungefär samma tidpunkt som guild splittradas en aning i och med att omkring 15~ coreraiders lämnar server för bättre lycka och progress - a lá vi slopar dkp för vanliga rolls)

På denna tid fixar han upp ett jävligt bra PvEgear med sina feta rolls som alltid ligger över 80 blir blir känd under namnet rollhoran.

Våra två andra trogna hunters som var med i raidet gquittade nyss. Gissa vem som vann? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pure lols :confused:

WAAAH WAAAAH! Han vann min båge som byts ut mot level 77 instance dropp om några veckor! Waaah waaah!

Thunderfury, Ashbringer och Ateish är ju fortfarande coola att ha även om de suger idag. Thori'dal kommer ju att ha samma värde i WotLK typ, den är ju inte lika uttjatad som Illidansvärden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Thunderfury, Ashbringer och Ateish är ju fortfarande coola att ha även om de suger idag. Thori'dal kommer ju att ha samma värde i WotLK typ, den är ju inte lika uttjatad som Illidansvärden.

Men att man börja whina och lämna guilden pg.a att man förlorar en roll på ett item som är "coolt" känns lite överdrivet

Fast sen vet jag iofs inte vad som hände i just det fallet ; )

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men att man börja whina och lämna guilden pg.a att man förlorar en roll på ett item som är "coolt" känns lite överdrivet

Fast sen vet jag iofs inte vad som hände i just det fallet ; )

Ahh, jo, jag hade inte förstått situationen än. Sikorkas guild är väl såvitt jag förstår ändå redan officiellt splittrad, och de flesta har varit med i den tills vidare i väntan på WotLK.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I guildet brukar det ske mycket gquitande/kick i form av humor/whine, ungefär som att lämna ett raid för att man blir lite sur.

Den enda huntern kom tillbaka senare in på natten, den andra kommer garanterat också tillbaka om någon dag då han varit mer så länge.

Vi jävlas med varandra helt enkelt då och då, så detta är inget drama på hög nivå direkt. Klart man blir kåt på orange men alla visste att vi skulle rolla och att ingen skulle få prio på någonting.

Vapnet blir en boost till han som fick det ibörjan av wotlk men blir en replace för eller senare - och det slutar med att den blir retro precis som vilken legendary som helst.

Siana; vi var nära på att splittra då så många core (många officerare och nyckelpersoner inkluderat) lämnade för att dom ansåg sig vara så mycket bättre än vissa so on och migrerade frostwhisper för att starta eget. Vi som nekade/lämnades kvar stod på oss och vi höll samman, hitlerstämningen försvann och vi fick den bästa guildmastern vi någonsin haft och tog KJ före dom.

Nu så tog vi honom igen precis innan expansion och vi fick legendary droppet, därmed satt vi den bästa punkt och avslut på Burning Crusade vi någonsin kunnat få. :confused:

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet om det är likadant som det var när Burning Crusade släpptes att vissa får det dagen före release? Jag fick TBC dagen före det skulle släppas och kunde installera det osv, men kunde (såklart) inte spela. Hoppas verkligen att mitt WotLK kommer imorgon i så fall :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet om det är likadant som det var när Burning Crusade släpptes att vissa får det dagen före release? Jag fick TBC dagen före det skulle släppas och kunde installera det osv, men kunde (såklart) inte spela. Hoppas verkligen att mitt WotLK kommer imorgon i så fall :o

Känner flera som redan har sitt spel hemma ; )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Två kompisar från där jag bor får spelet imorgon med posten, medan en annan kompis som bor i Uppsala inte får det förrän på torsdag.

Själv beslutade jag mig för att vara med på nattöppet i en affär istället p g a två anledningar:

1. Hellre GARANTERAT ha spelet och kunna börja spela någon timme efter midnatt, än att kanske kunna spela direkt men samtidigt löpa risken att inte kunna spela förrän någon dag efter.

2. Det är ju hur mycket stämning som helst med nattöppet. Flera polare ska dit, en snubbe i min guild som jag inte träffat än ska dit, sedan var det väl någon härifrån som skulle dit (Toxie?). Alla små tävlingar och roliga saker där hjälper förstås till.

Ledig från skolan torsdag fredag. Jag har redan laddat upp med en massa godis och chips, men det blir nog till att köpa lite mer imorgon eftersom jag åt upp en del av godiset idag. Det blir ingen dålig långhelg för mig. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Två kompisar från där jag bor får spelet imorgon med posten, medan en annan kompis som bor i Uppsala inte får det förrän på torsdag.

Själv beslutade jag mig för att vara med på nattöppet i en affär istället p g a två anledningar:

1. Hellre GARANTERAT ha spelet och kunna börja spela någon timme efter midnatt, än att kanske kunna spela direkt men samtidigt löpa risken att inte kunna spela förrän någon dag efter.

2. Det är ju hur mycket stämning som helst med nattöppet. Flera polare ska dit, en snubbe i min guild som jag inte träffat än ska dit, sedan var det väl någon härifrån som skulle dit (Troxie?). Alla små tävlingar och roliga saker där hjälper förstås till.

Ledig från skolan torsdag fredag. Jag har redan laddat upp med en massa godis och chips, men det blir nog till att köpa lite mer imorgon eftersom jag åt upp en del av godiset idag. Det blir ingen dålig långhelg för mig. :o

Fix'd

Min SRO-char Toxie ska inte dit iaf. så jag antog att det var Troxie du menade ;P

Och nattöppet är hur kewlt som helst, fast om du får det på posten lite tidigare så kan du ju få nån timme extra speltid.

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fix'd

Min SRO-char Toxie ska inte dit iaf. så jag antog att det var Troxie du menade :P

Och nattöppet är hur kewlt som helst, fast om du får det på posten lite tidigare så kan du ju få nån timme extra speltid.

Haha, jao Troxie menade jag. Någon timme extra speltid är inte värt det jämfört med alla roliga grejer som händer vid midnight opening.

i kväll händer det gubbar. Wotlk släpps vid midnatt. här jävlar ska det springas xD

JA! :whistling:

Jag har helt sjukt mycket godis och chips här hemma nu. Ska finputsa mitt UI, mig själv och mentalt förbereda mig. Sedan drar jag väl till Gamestop i Femman vid tio-elvatiden. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jao Troxie menade jag. Någon timme extra speltid är inte värt det jämfört med alla roliga grejer som händer vid midnight opening.

JA! :o

Jag har helt sjukt mycket godis och chips här hemma nu. Ska finputsa mitt UI, mig själv och mentalt förbereda mig. Sedan drar jag väl till Gamestop i Femman vid tio-elvatiden. :P

Var det inte du som för nåt år sen postade det här
Då var min 14- dagars trial slut. Jag måste vara den förste som testade på spelet och inte blev helt galen i det. Visst var det kul, men inte så överdrivet kul som alla säger. Därför kommer jag inte köpa spelet. Känns som att om man betalar 120:- i månaden är man tvungen att spela någorlunda mycket för att få valuta för pengarna. Jag kommer spela SilkRoad och MapleStory istället. Men, jag kommer också lira WoW på en privat server ett tag, vem vet, kanske blir jag såpass galen i det då att jag köper det?

:whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...