Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Igår drog vi ihop ett 15 manna raid i guildet och rensade MC, Maggy(tänkte ta Doomwalker och Kazzak men dom var inte uppe), AQ20, ZG, UBRS(BWL Prequest+JENKINS LOL), BWL, Onyxia till sist ZA.

Extremt roligt att köra saker man aldrig kört förut+epic retro drops man bara måste ha+bonus achievement points.

Äkta kvalitéts tid på ventrilo i några timmar, satan vad kul! <3

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick precis The Horseman's Reins.. :doh:

Dropraten är lååååååååg. Förutom att den fungerar som en vanlig mount(kan användas i Azeroth också!) kan den även flyga och scalar med hur mkt skill man har.

Vart lite väl förvånad när jag skulle ta ett skutt i Shattrah och plötsligt flög framåt i 280(%).. ^^

:D

The Horseman's Blade finns som nyhet för er som inte vet.. :3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick precis The Horseman's Reins.. :doh:

Dropraten är lååååååååg. Förutom att den fungerar som en vanlig mount(kan användas i Azeroth också!) kan den även flyga och scalar med hur mkt skill man har.

Vart lite väl förvånad när jag skulle ta ett skutt i Shattrah och plötsligt flög framåt i 280(%).. ^^

:D

The Horseman's Blade finns som nyhet för er som inte vet.. :3

Oh jag vill också ha :doh:. Fick svärdet igår, men inte så mycket att hurra för då den är sämre än min MH, men kul att summa pumpan ibland :doh:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha jo de verkar galet nu, de snackas i trade om att det är kö på över 1200 personer nu, det är ju inte så att man vågar stänga av och kolla. Men ändå sjukt, vid 19-21 tiden kan jag förstå men nu börjar hon ju närma sig 22, och det här är bara en patch + hallows end, vad kommer hända vid lich king?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Arcane är inte så dåligt nu efter patchen :D

; Då jag FORTFARANDE hlr på kämpar med keybinds och addons jag förlorade med patchen - Vilken castingbar föredrar ni? ;| Har blizzard default och som ni ser täcker den ganska bra där. (och jag vill inte att den ska göra det)

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag satt och köade från ~1100. Som max var det 1400 i kö.

Det är möjligt att jag migrerar till Darksorrow och spelar med klasskamrater där; Kazzak är överfull och jag har knappt några bekanta kvar som spelar där nu.

Det var länge sen jag höll på med UIn, måste fan göra ett nytt! Jag var även inne på Interface-forumet och kollade. Ganska sjukt att jag är skaparen till en 96-sidig lång, blåtaggad tråd med cirka 1 250 000 views. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...