Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Jag satt och köade från ~1100. Som max var det 1400 i kö.

Det är möjligt att jag migrerar till Darksorrow och spelar med klasskamrater där; Kazzak är överfull och jag har knappt några bekanta kvar som spelar där nu.

Det var länge sen jag höll på med UIn, måste fan göra ett nytt! Jag var även inne på Interface-forumet och kollade. Ganska sjukt att jag är skaparen till en 96-sidig lång, blåtaggad tråd med cirka 1 250 000 views. :o

Jo kön får en att börja tänka lite just nu iallafall.

Där ser man, du verkar rätt grym när det gäller UI, för visst var det du som var med i levels wow-tidning när det gällde just UIs? eller är jag helt ute och cyklar där.

-----------------------

"bara" 2 achivements kvar till The Hallowed-titeln men suck vilka jobbiga achivements. Collect 20 unique flimsy masks och Sinister Calling (pet och head från headless horseman), kommer aldrig att gå :whistling:.

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den försvinner, men Sinister Calling är nog jävlig :o

Har fixat alla hallowed's end -achivements nu. (förutom 20 unique flimsy masks som kommer att tas bort)

Det svåraste för mig var faktiskt att fixa Tooth Pick, olol

Om du har problem med Sinister Calling/Hallowed Helm - Farma bossen.

Fixa ett bra gearat party med en healer, dps, tank och en warlock (som har fett soulshards i inventory) (med dig själv inkluderat i någon av klasserna)

Whispa sedan random lvl 65-69 i /who och förklara för dom att du erbjuder dem gratis lvl 70 epic rings som dom garanterat får emot att dom gör dailyn så du kan enragea bossen a lá instant summon till instancen och kick direkt efteråt. (värt att notera --> glöm inte att visa kan summa 2 gånger)

Fungerat utmärkt, ett fåtal tackade nej. Osäker på siffror men det känns som jag dödade Horseman med mitt trogna party säkert en 90(+)~ gånger på 2 dygn i helgen.

Hade tur och få horseman mountet på det enda drop vi fick, ska försöka få svärdet på min warrior nu istället.

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag behöver bara hallowed helm nu så är alla Hallow's End achievments klara. Bör inte vara så svårt, jag har redan sett den droppa ett par gånger. Jag följde Sikorkas tips, så var det ju inte så svårt att få grejerna. Jag förlorade rollsen på hjälmen, men eftersom det är ett par veckor kvar av Hallow's End så behöver man ju inte oroa sig. Cheers!

Edit: Sunwell cleared sen ett par dagar sen, btw. :ermm:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag behöver bara hallowed helm nu så är alla Hallow's End achievments klara. Bör inte vara så svårt, jag har redan sett den droppa ett par gånger. Jag följde Sikorkas tips, så var det ju inte så svårt att få grejerna. Jag förlorade rollsen på hjälmen, men eftersom det är ett par veckor kvar av Hallow's End så behöver man ju inte oroa sig. Cheers!

Edit: Sunwell cleared sen ett par dagar sen, btw. :ermm:

Samma här, behöver bara hjälmen på Palan. Otroligt vad många människor som tror att man inte kan hela genom HH bara för att man inte är 70. Gjorde det 4-man samtidigt som jag dpsade för nån dag sen. Fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle kolla på lite gamla Screenshots men såg att dom var i Tgp(?) och jag vet att stellen för länge sen skicka en länk till nåt program som gjorde om bilderna till jpg, nån som vet vart man kan hitta det? Sen funkar det också till Wc3, har massa screens där jag skulle vilja ha i Jpg.

http://kaffekokare.se/nerheden/download/?f...onvertshots.rar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...