Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Såhär mountar man en tauren...

Edit:

Jag såg om Mojache Answers Questions igår. Den är ju så jävla rolig! :mf_doof:

För er som inte förstår så är Mojache/Rurikar killen som gjorde Time Gnomes och Jimmy: A World of Warcraft Story. Nu för tiden sysslar han inte med WoWfilmer men hans inbox blir fortfarande spammad. Här går han igenom ett par PMs...

[youtube-old]FQRiS0Kw2ys[/youtube-old]

[youtube-old]bBLuJPMVYvQ[/youtube-old]

Jag vet att filmerna är rätt gamla, men jag tror att det är många som inte har sett dem.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det bara två veckor kvar till WotLK. :)

Någon annan Göteborgare som ska köpa det vid midnatt i Nordstan @ EB Games?

Jag! Har mitt kvitto på mig nu :angry:

Någon som vet varför min fps sjunker till 5 i raids?

Funkade prima innan och under lanet jag nyss var på men nu här hemma laggar det med dom lägsta inställningarna.

Datorns specs är långt över rekommenderat; 2 gig ram 3.60 GHz processor och bla bla

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag! Har mitt kvitto på mig nu :angry:

Någon som vet varför min fps sjunker till 5 i raids?

Funkade prima innan och under lanet jag nyss var på men nu här hemma laggar det med dom lägsta inställningarna.

Datorns specs är långt över rekommenderat; 2 gig ram 3.60 GHz processor och bla bla

Lawl då får vi ses och dra en hi5 o/

Ingen aning ang. ditt datorproblem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev nyss bannad i 48 timmar :)

Tog en sväng förbi barrens och då märkte jag att det var nån snubbe i general chatten som babblade om "Förorten" och "svennar" etc.

Så jag skrev rätt och slätt.

"Neger"

Och då hörde nån dum jävla norsk det och PMa mig "i know what it means i am norwegian reported"

Fan ska jag hitta på i 48 timmar nu då... :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev nyss bannad i 48 timmar :)

Tog en sväng förbi barrens och då märkte jag att det var nån snubbe i general chatten som babblade om "Förorten" och "svennar" etc.

Så jag skrev rätt och slätt.

"Neger"

Och då hörde nån dum jävla norsk det och PMa mig "i know what it means i am norwegian reported"

Fan ska jag hitta på i 48 timmar nu då... :angry:

Heh, hatar jävlarna som reportar inte för att de tar illa upp, utan för att de vet att personen kan råka illa ut...

Själv blev jag 48h bannad för rasism en gång, när vi väntade på fas 2 på Isle of Quel'danas. Skrev "L T A A F" till horden. N I G G A.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sjuk! >_<

Blev 70 med warriorn igår! Gief arms PvP mace build plxx! :rolleyes:

Varför, om man får fråga? Expansion om 10 dagar, du kommer inte hinna geara upp, och innan du gearar upp blir du bara ägd av allt.

Aja, så här hade jag speccat, men tänk på att axe troligen är den bästa weapon spec som finns tillgänglig i wotlk: http://talent.mmo-champion.com/?warrior=05...000000000000000

(vad jag vet stackar inte imp. hamstring med glyph of hamstring, därför tog jag inte den. Är det så kan den bytas ut mot t.ex. 2/3 2h weapon spec och en poäng i strength of arms)

Redigerad av Stoffe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför, om man får fråga? Expansion om 10 dagar, du kommer inte hinna geara upp, och innan du gearar upp blir du bara ägd av allt.

Aja, så här hade jag speccat, men tänk på att axe troligen är den bästa weapon spec som finns tillgänglig i wotlk: http://talent.mmo-champion.com/?warrior=05...000000000000000

(vad jag vet stackar inte imp. hamstring med glyph of hamstring, därför tog jag inte den. Är det så kan den bytas ut mot t.ex. 2/3 2h weapon spec och en poäng i strength of arms)

Hade nog skippat anger management för 2/2 i strenght of arms tbh!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heh, hatar jävlarna som reportar inte för att de tar illa upp, utan för att de vet att personen kan råka illa ut...

Själv blev jag 48h bannad för rasism en gång, när vi väntade på fas 2 på Isle of Quel'danas. Skrev "L T A A F" till horden. N I G G A.

Fick en 72 timmars-ban för rasism under en AV-weekend strax efter jag dingat 70 för att jag skrev "The immigrants took our jobs!" och strax där efter "Dey took ur juurbz"

Skillz.

Edit: Gz som fan till björnen, Siana.

Min guild tog ner Darnassus-haggan igår, men då var jag i Tyskland.

Redigerad av xstreem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

venne, jag tycker anger management är ovärderlig mot fiender med hög armor/absorb(typ alla utom rogues och hunters.) Betydligt bättre än 8-12 strength och stamina/2 expertise.

Geara dig bättre istället om du inte får nog med rage. 8 - 12 strength = 16 - 24AP och 80 - 120 health. Och 0.25% mindre chans för dodge och parry (dvs. mer rage också. omg!). Strength of Arms är bättre än Anger Management på flera nivåer. Anger Management är snarare bättre för att hålla takten uppe när man grindar eller levlar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...