Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

En annan sitter nervöst och väntar på posten, fy fan för loading om jag inte får det på posten idag, då ska de allt få höra.

EDIT: Jahopp, då blev det dags att börja knåpa ihop ett klagomail nudå, eller om jag tar mig i kragen och ringer. Jättefin reklam med 6 nummer av loadings wow-tidning och att man ska få wotlk på köpet. Den första och hittills ända tidningen kom 2 veckor för sent, wotlk har inte kommit fast det utlovades till releasedagen, ändå har de hunnit skicka ut 2 räkningar (i tid)?

Är så jävla besviken och de kan ju inte räkna med att jag tänker betala mer än 1 tidning, de andra kan de skicka åt h*lvete!

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadårå?

Gah, har installerat, sen helt plötsligt ska den ladda ner och installera patchar på 600MB, well fuck you then.

Det var samma sak för mig.

Gå in i din updates-mapp, gå till patchen och kör "Update".

---

Jag hade ingen aning om att wrathgate-questen började så tidigt! Jag har redan blivit phasad och fått se ingamecinematicen. Jag och min kompis är i princip de enda på servern som har gjort det questet;

vi har varit på besök i Orgrimmar och pratat med Thrall och Sylvanas, för att sedan bege oss till Undercity och stoppa Putress... Och så verkar det inte fungera. Kungen räknade ner inför attacken, men när han nådde noll så började han aldrig.

Läs inte spoilern om du inte vill veta hur det går till för alliance i början av wrathgate-questet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DEATH KNIGHT ÄR EPIIIIIC

Jag har: Dödat patchwerk, gjort quester för en MASSA gamla kända charactärer, ridit en frostwhyrm om bombat en hel stad, sett Arthas få stryk, blivit förlåten i ogrimmar utav thrall. Allt detta på 3 levlar!

Wotlk > TBC med hästlängder

Håller med, skitnice är det, men som jag sa tidigare, känns som att lita private server i början.

Men får talents via quests, massa grymt gear osv.

Men för mig blir det att dra upp en DK till 80, skiter i mina andra chars. :lol:

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var samma sak för mig.

Gå in i din updates-mapp, gå till patchen och kör "Update".

---

Jag hade ingen aning om att wrathgate-questen började så tidigt! Jag har redan blivit phasad och fått se ingamecinematicen. Jag och min kompis är i princip de enda på servern som har gjort det questet;

vi har varit på besök i Orgrimmar och pratat med Thrall och Sylvanas, för att sedan bege oss till Undercity och stoppa Putress... Och så verkar det inte fungera. Kungen räknade ner inför attacken, men när han nådde noll så började han aldrig.

Läs inte spoilern om du inte vill veta hur det går till för alliance i början av wrathgate-questet.

HEY. Tell me where it starts! :lol::D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...