Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Ding 68 på death knighten.

Northrend imorgon! Inte ens checkat läget där än för nu ska jag sova G'NIGHT

Nice! Min är bara 66 atm. Hade varit 70-71 om jag inte hade farmat. Men spelar ingen roll, fick ihop 10 levels på min DK och 9k guld på en helg så jag är ganska nöjd ändå!

Btw, Grats Siana! :)

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hellfire har redan en level 80 DK tydligen. :|

Själv förutsåg jag de stora köerna och hur crowded allt skulle vara på Kazzak, så jag migrerade (till Darksorrow, nickar Siiana) två dagar innan WotLK.

Drog din guild dit också, eller? Ni råkar inte behöva en dps-warrior? :lol:

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad ska man säga? Leveling i Wotlk är grymt välgjort och kul. Mycket intressant lore, det känns som att loren för första gången förändras med WoW och att man inte bara gör pyttesteg framåt. Phasing hjälper till med förändringen och gör det hela magiskt. Man känner att Blizzard verkligen har jobbat hårt för att göra olika typer av quests. Styr jättar, bemanna turrets, slåss i luften. Riktigt coolt. Nu väntar nötande av instances, levlande av proffessions, PvP i Wintergrasp och förstås raid. :lol:

GZ!

Riktigt jävla kul att questa nu med wrathgate a lá phasing som är episkt, åka piratbåt, flyga drake i dragonblight, sno ägg i fjord och allt vad det heter, it's awesome. Dock har jag lite problem med att samla XP, lvl 75 atm. Hur har du fått allt ditt? Non-stop questing och nördat ner totalt heller? "Tävlar" atm med folk i klassen nämlingen, går lite väl sakta känns det som även om jag använder Carbonite Quest. HALP PLS

-----

Btw, någon mer än mig som tycker att den nya BGn känns lite väl mycket som Unreal Tornament 2004? :D

Btw2x, en stackare i mitt guild rerollade en DK och dingade 79 igår eftermiddag, han har sovit ca 6-7 timmar sen expansionet släpptes.. fyyfan. Hoppas att han fick realm first idag bara :3

Oh and, hur ser detta specc ut? http://www.wowhead.com/?talent=0xGbkiIoIzhAuRuZfV0u

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drog din guild dit också, eller? Ni råkar inte behöva en dps-warrior? :D

Ja, typ. Flera klasskamrater och internetpolare som jag även träffat IRL. Just nu är vi en guild med cirka 20st aktiva 70+: or (som jag är GM för, heh). Vi har emellertid redan två warriors som är intresserade av att DPSa. :(

GZ!

Riktigt jävla kul att questa nu med wrathgate a lá phasing som är episkt, åka piratbåt, flyga drake i dragonblight, sno ägg i fjord och allt vad det heter, it's awesome. Dock har jag lite problem med att samla XP, lvl 75 atm. Hur har du fått allt ditt? Non-stop questing och nördat ner totalt heller? "Tävlar" atm med folk i klassen nämlingen, går lite väl sakta känns det som även om jag använder Carbonite Quest. HALP PLS

Bara toknörda varje zon. Tömde varje zon på quests i princip, lämnade varje zon när jag bara hade gruppquests kvar eller riktigt retarded quests. Jag tror att jag bara gjorde tre instancer 70-80, och då självklart när jag hade quests i dem. Jag questade aldrig i Borean Tundra.

---

Körde flera heroics ikväll. Jävlar! Oculus är helt fantastiskt ballt. Mounta drakar med olika förmågor, flyg från olika plattformar och bekämpa blue dragonflight. Pinnacle är också ball heroic, som en blandning av Shattered Halls och Felmyst vid ett tillfälle, riktigt coolt. Totalt droppades 3 riktigt bra uppgraderingar för mig... Jag vann inga. Polaren vann två och en restodruid knep en. :lol:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men måste man vara samma lvl & lvla tsm eller kan jag typ bara vara i Party och lvla i Outland och han lvla i Barrens?

nää.

KRAV: Ni två måste vara linkade med varandra. Ni måste vara ungefär samma level (tror det får vara 4 level skillnad) och ni måste vara i group och i range med varandra hela tiden. Ni får 3x från monster, quests och ibland rep (funkade med booty bay iaf) - Rested exp blir inte använt när ni 3X-ar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ahh, har farmat så jävla många heroics nu. :P

Gearen byts långsamt ut. Nu farmar jag bara emblems så jag kan köpa T7 (ja, man kan köpa två T7 10manna tokens för emblems). Byter ut T6 då, av mina 70epics är det bara 4 delar T6 och en ring kvar. :>

Nice! :P

Nån som vet om frost resistance kommer vara nödvändigt för tanks för raids på 80. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...