Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Förstår inte hur man kan missa lavaväggen... Körde Sarthario 25 igår, och där var en druid som dog tre gånger.

Med extra voids, adds, 3 extra drakar att hålla reda på blir det ibland lite småjobbigt att komma ihåg enligt några tydligen.

Fixade Heroic: Twilight Duo idag iallafall. Headpiece of Reconciliation till mig.

Btw, nuförtiden för 15€ kan man göra könsoperation tydligen. Character Re-Customization

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med extra voids, adds, 3 extra drakar att hålla reda på blir det ibland lite småjobbigt att komma ihåg enligt några tydligen.

Fixade Heroic: Twilight Duo idag iallafall. Headpiece of Reconciliation till mig.

Btw, nuförtiden för 15€ kan man göra könsoperation tydligen. Character Re-Customization

Ska ta och köpa mig en en könsoperation på min Shammy! ^_^

Grats btw.

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte hur man kan missa lavaväggen... Körde Sarthario 25 igår, och där var en druid som dog tre gånger.

Hah. Void zones, 25% mindre hp, mer damage taken samt lavavägg OCH smådrakar till adds(?) är jävligt stressigt.

Naxx 25 cleared också. ^_^

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...