Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Speccad Prot i fredags på Warriorn efter att han kirrat lite tanking gear som Dps och quests. Efter som det var så var vi bara IRL kompisar som körde och vi tog alla Heroics som vi försökte på (t.o.m. Asjol-Nerub) trots min dåliga tanking gear. (har endast 557Def rating och 22,5khp unbuffed =/)

Någon som vet vart jag kan få tag i ett par nya tanking shoulders & Bracers? :mf_doof: Håller nu på och försöker fixa shoulderna från Gundrak (tror det var ifrån gundrak iallfall) men om det är nån som vet att par bättre så får ni gärna linka dom. (:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Speccad Prot i fredags på Warriorn efter att han kirrat lite tanking gear som Dps och quests. Efter som det var så var vi bara IRL kompisar som körde och vi tog alla Heroics som vi försökte på (t.o.m. Asjol-Nerub) trots min dåliga tanking gear. (har endast 557Def rating och 22,5khp unbuffed =/)

Någon som vet vart jag kan få tag i ett par nya tanking shoulders & Bracers? :mf_doof: Håller nu på och försöker fixa shoulderna från Gundrak (tror det var ifrån gundrak iallfall) men om det är nån som vet att par bättre så får ni gärna linka dom. (:

De från Gundrak är troligen de bästa du kan få, men det droppas ett par likvärdiga från första bossen i Halls of lightning(hc).

Bracers får du av sista bossen i hc old kingdom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv tycker jag att jag ser rätt ball ut just nu. Jag har verkligen en extrem otur när det gäller att få T7, så jag har mest fått ett gäng olika epics här och var... Och satan vad förvånad jag blev när jag insåg att skiten matchar perfekt! :mellow:

Lo and behold, Sianas egna set. :P

Edit: För min guild rullar det väl på förövrigt, vi har kommit upp i kanske 15-20 aktiva raiders nu så vi kan snart börja ta itu med alla 25mannaraider... Emellertid så har vi redan börjat på dem i en merge raid.

Om det är någon här som är intresserad av att joina en helsvensk PvE-guild med stadig progress och fin gemenskap så är det bara att spana in http://www.msvs.info.se (jag som har gjort den :lol:). Vi behöver främst resto shamans och warlocks atm. Vi spelar på Darksorrow (PvP), kan vara värt att nämna.

Edit2:

POST 11 000 :lol:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det är någon här som är intresserad av att joina en helsvensk PvE-guild med stadig progress och fin gemenskap så är det bara att spana in http://www.msvs.info.se (jag som har gjort den :mellow: ). Vi behöver främst resto shamans och warlocks atm. Vi spelar på Darksorrow (PvP), kan vara värt att nämna.

Du vet att du fan inte får säga sådär. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har lite problem med WoW, Vet inte om jag ska posta här men får rätta till senare i så fall.

När jag startar Wow.exe så tar det cirka 30sek-2min innan jag får upp rutan, när jag trycker "play" så blir kommer rutan upp, & man ser igenom den (dvs den är igenomskinnlig).

Den laddar i allt ifrån 1 minut till 5.

När den väll kommit upp och jag loggar in så tar det att logga in ditt man väljer char 1min.

När jag tex väljer min warrior så tar det allt ifrån 1-10min att det ska laddas, om jag försöker göra nått så får jag wow.exe svarar inte, när det väll laddat klart så blir jag oftast "You have been disconnected from the server" så att jag måste upprepa allt.

Jag har testat att installera om spelet, starta om datorn osv. Det funkar prima för en polare som har testat på sin laptop.

Nån idé vad som är problemet?

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet att du fan inte får säga sådär. :)

Hmm, nu hänger jag inte med? :nuke:

Har lite problem med WoW, Vet inte om jag ska posta här men får rätta till senare i så fall.

När jag startar Wow.exe så tar det cirka 30sek-2min innan jag får upp rutan, när jag trycker "play" så blir kommer rutan upp, & man ser igenom den (dvs den är igenomskinnlig).

Den laddar i allt ifrån 1 minut till 5.

När den väll kommit upp och jag loggar in så tar det att logga in ditt man väljer char 1min.

När jag tex väljer min warrior så tar det allt ifrån 1-10min att det ska laddas, om jag försöker göra nått så får jag wow.exe svarar inte, när det väll laddat klart så blir jag oftast "You have been disconnected from the server" så att jag måste upprepa allt.

Jag har testat att installera om spelet, starta om datorn osv. Det funkar prima för en polare som har testat på sin laptop.

Nån idé vad som är problemet?

Är datorn seg i övrigt? Du kanske har fått något virus.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattar du hur jävla sugen jag blir på att köpa WotLK pga till 80 och joina när jag vet att din guild behöver folk.

Enda anledningen till att jag slutade var ju just för att mina guilder inte har slots eller har disbandat.

Gört fan! Köp WotLK och migrera till Darksorrow så får du ginvite dirr! Mycket skönt folk lovar jag dig :)

----

iweX: Låter ju lustigt att WoW startar långsamt bara för att din router krånglar? Du sa ju även att det fungerade på en polares laptop... Men var det på hans eget nät då, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...