Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Jag levlade en human warrior till level 56 på en vecka, utan någon hjälp. Man väljer t.ex. human, då har man även expertise som hjälper emot låg weaponskill. Orc som har axe expertise. etc, etc.

I'm fairly sure Siana syftar på att det inte är det lättaste att hålla sig till en sorts vapen 1-70.

Du kör axe fram till 20, du lootar ett sword. Nu måste du skilla upp det, så kör du sword till 40 då du hittar en mace. Skilla upp mace.. osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter att min Druid nått 70 blir det att dra upp en warrior. Men vilken är bästa rasen att välja? Ska vara tank, så borde inte NE va ganksa bra för dodge? :confused:

Efter 3.0 lär raserna vara ganska balanserade när det gäller racials. Välj det du tycker ser bäst ut. Jag hade tagit Dwarf om man ska tanka, men se upp med deras jobbiga 2h animation.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I'm fairly sure Siana syftar på att det inte är det lättaste att hålla sig till en sorts vapen 1-70.

Du kör axe fram till 20, du lootar ett sword. Nu måste du skilla upp det, så kör du sword till 40 då du hittar en mace. Skilla upp mace.. osv.

Faktiskt inte så svårt! Jag hade endast sword/mace upp till 56. Om en grön one-handed axe droppades som var bättre, sket jag i den. Det skulle ta för lång tid att levla upp weaponskill. Om man ignorerar nya vapen som jag gjorde, då går levling fort med warriors.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faktiskt inte så svårt! Jag hade endast sword/mace upp till 56. Om en grön one-handed axe droppades som var bättre, sket jag i den. Det skulle ta för lång tid att levla upp weaponskill. Om man ignorerar nya vapen som jag gjorde, då går levling fort med warriors.

Klart det blir lätt om man håller sig till samma vapen. Men om man har kvar ett skitvapen 20 lvls och skiter i att använda andra vapen som har dubbelt så hög dps är man re-tar-ded.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart det blir lätt om man håller sig till samma vapen. Men om man har kvar ett skitvapen 20 lvls och skiter i att använda andra vapen som har dubbelt så hög dps är man re-tar-ded.

Man må kanske vara retarded, men det kvittar - vi säger att du är level 50. Du har inte använt någon one-handed axe sedan du började. Du hittar en bra level 51 axe. Du kommer slösa dubbelt så mycket tid genom att missa, få parry, dodge osv, när du kunde ha dödat lite saktare, men fortfarande ha kunnat döda. Jag plockar hellre snabbt ett 1 - 2 levlar lägre vapen jag har skill i än ett jämn-levlat vapen och slösa tid på att faktiskt kunna använda det till 100%.

Allt beror helt och hållet på hur snabbt man vill komma fram. Och tur egentligen, om du hittar bra vapen du har skill i och sånt. Men jag förstår ju helt klart din poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meh, har blivit hackad. Enligt kompisarna och armory har jag bytt guild och farmar i Nagrand dag ut och dag in, typ goldfarmer. Guildet jag är med i har en hel dröse 70s som farmar på olika ställen. :naughty: Väldigt, väldigt snopet. Mailat Blizz.

Vet hur jobbigt det är. Men tänk om du får tillbaks accountet med MASSA guld på? :confused:

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...