Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Undrar bara en sak. Har försökt att ringa Blizz support hela tiden igår, men kom inte fram en enda gång :/

Så jag undrar om man kan maila blizz på nåt sätt, eller kontakta dom på ett annat sätt. Isåfall hur?

Tacksam för svar :w000t:

Underligt. Brukar vara så att man alltid kommer fram. Prova igen, då telefon är verkligen det smidigaste sättet. PLUS att det tar ett jävla tag för dom att svara på mail. :D

Contacting Technical Support by phone, from:

Sweden: 0200 897073 (free)

10:30 am to 08:00 pm (Paris time), on Monday and Tuesday.

11:30 am to 08:00 pm (Paris time), on Wednesday.

10:30 am to 08:00 pm (Paris time), on Thursday.

10:30 am to 07:00 pm (Paris time), on Friday.

Edit; Ah I see your problem. De har inte öppet på helger ;/

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Underligt. Brukar vara så att man alltid kommer fram. Prova igen, då telefon är verkligen det smidigaste sättet. PLUS att det tar ett jävla tag för dom att svara på mail. :D

Contacting Technical Support by phone, from:

Sweden: 0200 897073 (free)

10:30 am to 08:00 pm (Paris time), on Monday and Tuesday.

11:30 am to 08:00 pm (Paris time), on Wednesday.

10:30 am to 08:00 pm (Paris time), on Thursday.

10:30 am to 07:00 pm (Paris time), on Friday.

Edit; Ah I see your problem. De har inte öppet på helger ;/

Jag har ringt det numret 5 gånger och aldrig kommit fram :<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OMFG.

Gjorde just brewfestbossen.

På andra killen droppade han shanker + kodo. En äcklig holypaladin vann båda.

På tredje killen droppade han remote. SAMMA paladin vann.

På sista killen droppades kodo igen! Vi var då bara tre i partyt som inte hade den... Men självklart vinner min kompis den.

*Svär högljutt*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OMFG.

Gjorde just brewfestbossen.

På andra killen droppade han shanker + kodo. En äcklig holypaladin vann båda.

På tredje killen droppade han remote. SAMMA paladin vann.

På sista killen droppades kodo igen! Vi var då bara tre i partyt som inte hade den... Men självklart vinner min kompis den.

*Svär högljutt*

Min dator gick sönder samma dag som skiten kom och det kommer ta mint 4 veckor innan den är tillbaka.

Cheers

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, snackade med en kille som verkar fatta mitt problem här.

Han sa att jag skulle skriva i nån "webform" och försöka få tillbaks account med hjälp av det.

Anledningen till att jag inte kunde skicka pw till min e-mail var att jag hade skrivit i fel mail-adress som ligger i information till accet (kul kul :doh: ), så han sa att jag skulle skriva i webform och försöka få dom att ändra e-mail så att jag kan få pw.

Hoppas det funkar.

Edit: Har fan spenderat 2000kr(minst) på det och jag har inge lust att köpa nytt om jag inte får tillbaks det :doh:

Redigerad av pillipossa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man bokar WotLK från Webhallen, får man det dagen före release då? Jag har hört att det ska vara något sådant... I så fall så ska jag avbeställa min bokning på EB.

Så jävla nice, WotLK kommer på en torsdag. Torsdagen och fredagen är jag ledig, så jag kommer ha fyra dagar att nöta sönder på. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man bokar WotLK från Webhallen, får man det dagen före release då? Jag har hört att det ska vara något sådant... I så fall så ska jag avbeställa min bokning på EB.

Så jävla nice, WotLK kommer på en torsdag. Torsdagen och fredagen är jag ledig, så jag kommer ha fyra dagar att nöta sönder på. :whistling:

Haha nice! Jag pre-ordra den från min lokala GameStop. De sägs att det ska ha natt öppet, men inget är säkert då Tyresö är ganska litet och ceuntrum stänger så pass tidigt. (Alltså är inte butiken utanför). Blir iaf ett exemplar direkt på torsdagen/Natten till torsdag och en jävla nötning efter..efter skolan, errr err. =(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha nice! Jag pre-ordra den från min lokala GameStop. De sägs att det ska ha natt öppet, men inget är säkert då Tyresö är ganska litet och ceuntrum stänger så pass tidigt. (Alltså är inte butiken utanför). Blir iaf ett exemplar direkt på torsdagen/Natten till torsdag och en jävla nötning efter..efter skolan, errr err. =(

EB i stan har nattöppet. Det är rätt trevligt där, folk klär ut sig för att få gratissaker mm... Men jag bor en bit ifrån stan, så då måste jag ta mig hem på natten sedan vilket kan bli jobbigt. Men å andra sidan kommer jag kunna börja spela på natten istället för dagen efter, efter att jag har fått posten (såvida jag inte får spelet dan före d v s).

Skolka. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man bokar WotLK från Webhallen, får man det dagen före release då? Jag har hört att det ska vara något sådant... I så fall så ska jag avbeställa min bokning på EB.

Så jävla nice, WotLK kommer på en torsdag. Torsdagen och fredagen är jag ledig, så jag kommer ha fyra dagar att nöta sönder på. :whistling:

Var ju så med Burning Crusade iaf. Men om du installerar WotLK dagen före release så kommer du inte kunna spela (inte ens BC) eftersom du uppgraderat accountet till ett WotLK-account.

Så minns jag det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var ju så med Burning Crusade iaf. Men om du installerar WotLK dagen före release så kommer du inte kunna spela (inte ens BC) eftersom du uppgraderat accountet till ett WotLK-account.

Så minns jag det.

Jag skulle gladeligen skita i TBC sista dagen för att få börja spela WotLK vid tolvslaget.

Aaanywayz, jag skrev ett mail till Webhallen:

Hej! När expansionen "The Burning Crusade" kom till WoW så var det vissa som beställde från Webhallen som fick den på posten redan dagen före release. Kommer det att vara samma sak med "Wrath of the Lich King"? Går det att få spelet direkt i brevlådan, eller måste det hämtas ut på närmsta postcenter?

Här är svaret:

Hej, troligtvis har du spelet på releasedagen. Om du beställer mot postförskott så kommer den till postkontoret, i annat fall kommer den direkt till brevlådan.

Best Regards / Med Vänliga HälsningarFredrik Rosenvik

Ack ack, jag vet inte hur jag ska göra nu. Få spelet vid tolvslaget för att ta en nattbuss hem, eller (förmodligen) få spelet på posten dagen efter... :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...