Jump to content

Bildredigeringstråden


Speeder
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
well, finns en hel del tutorials där ute som är bra att börja med.

C'mon, det där var ju inte det minsta hjälpsamt. Du kan ju länka till någon tutorial, eller säga vad stilen heter. Jag själv är intresserad, jag vet inte hur man gör, vad stilen heter, men jag tycker den är väldigt snygg!

Väl gjord AiU-bild förresten. Vem är tjejen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

C'mon, det där var ju inte det minsta hjälpsamt. Du kan ju länka till någon tutorial, eller säga vad stilen heter. Jag själv är intresserad, jag vet inte hur man gör, vad stilen heter, men jag tycker den är väldigt snygg!

Väl gjord AiU-bild förresten. Vem är tjejen?

Sorry, jag vet inte vad stilen heter faktiskt, men jag kan självklart länka till sidan jag lärt mig ifrån först. www.gfxfreaks.com - där finns det en hel del tutorials och så. Dessa signaturer är väldigt bra för att lära sig Photoshop! :D

Tack, tjejen har jag inte en aning om vem det är. Hittade henne som stockbild på www.sxc.hu (som f.ö. är en supersida för gratis stockbilder!)

Har kickat upp min blogfolio och ska nog köpa mig ett riktigt domännamn snart. Funderar lite på vad som kan låta bra.

http://oskarnordin.tumblr.com/

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Logo för Rockstarfansite vid namn RockstarBase:

Tankar? Konstruktiv kritik?

Känner själv att stjärnorna i logon kanske är lite konstiga men vet inte riktigt hur jag ska göra dem bättre. I suppose i suck.

De gula stjärnorna kan du ta bort helt och hållet ifall du tänker ha kvar stjärnan i a-et.

Den undre ser helt okej ut, jag tycker bara att du ska ha det stora R-et och B-et i samma storlek som de andra bokstäverna som är under. (alltså, R-et och B-et i "RockstarBase"-textens om är under) :D

Typsnittet gillade jag inte heller, tyvärr. Vad heter det?

vet inte riktigt hur jag ska göra dem bättre. I suppose i suck.

Det är ju därför du frågar oss, för att du ska kunna få konstruktiv kritik och göra den bättre, för att utveckla dina egna kunskaper och bli bättre! :)

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...