Jump to content

Bildredigeringstråden


Speeder
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Jag hade väldigt tråkigt på jobbet idag så jag pillade lite med egna projekt. Gjorde en YouTube-banner och även en bakgrundsbild för en kanal där jag tänkte ladda upp lite egen musik smile_1181703_0.gif/>

41eV15q_1250600_1.jpg

Texten blev lite Activision möter NiN men vafan..

Edit: Avatar också

avatars-000052777402-av0nnj-large.jpg?5e64f12

Redigerad av Siana
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Jag hade väldigt tråkigt på jobbet idag så jag pillade lite med egna projekt. Gjorde en YouTube-banner och även en bakgrundsbild för en kanal där jag tänkte ladda upp lite egen musik

http://i.imgur.com/41eV15q.jpg

Texten blev lite Activision möter NiN men vafan..

Edit: Avatar också

avatars-000052777402-av0nnj-large.jpg?5e

Stiligt!

Vad är det för font? Påminner som sagt lite om NiN. Speciellt N'et.

Eller är det gjort från grunden?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Var ute idag med två kompisar och vi stannade till på ett ställe tänkte testa min nya mobil Xperia Z1a hur det var att ta bilder när det var riktigt mörk gick inte så bra så testade ta en bild med foto lampan på vart bra kvalité i mobilen

Så tänkte ni som har bättre photoshop skills kunde få till bilden ännu bättre o tabort det mesta som är suddigt så det ser mer skarpare ut eller vad jag ska säga. Skulle uppskatta det sjukt mycket om ni orkade hjälpa mig.

ekwMeG3.jpg

qGpKbRz.jpg

1mu0zcV.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack Siana :) Vart lite bättre det jag försökte mena var om man kunde få bilden lite tydligare fanns ingen mörkerinställning på Z1an för att ta en bild men tack ändå.

Att få en bild "tydligare" är som att omvandla en DVD-rip till 4K-kvalité, med andra ord magi.

Sedan handlar det i grunden inte om mörkerinställningar utan om att använda ett stativ eller liknande i kombination med längre slutartid.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 9 months later...
  • 1 month later...

Hej.finns det nått program där man kan göra enklare ändringar på bilder?

Skulle vilja byta ansikte på en gubbe till mitt. Behöver inte se jättebra ut. Bara det är hyfsat ok ut.

Någon som känner sig manad att hjälpa mig eller kan tipsa om ett program?

Absolut! Lägg upp bilden på dig här och vilken bild du vill ha så kan jag eller någon annan fixa det.

Redigerad av Jazz
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...