Jump to content

Bildredigeringstråden


Speeder
 Share

Recommended Posts

Inte alls dum! Lite väl skarp skugga i mitt tycke, bara. Och ingår J:et i teckensnittet! Det ser lite förvrängt ut...

Tror det har o göra med att det vita på toppen av alla bokstäver försvinner in i bakgrunden på den bokstaven plus att den ligger ett mellanslag bakom alla andra bokstäver. Tänker man på det så ser den ut att vara som de andra :D

Jag gilla den :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle någon kunna hjälpa mig med en sak? Klippa ut en av "pyramiderna" på bilden snyggt, täcka över "www.snook.se" och låta det vara genomskinligt runt om så att den kan sparas i png? Måttet ska vara desamma.

Vore oerhört schysst :D

http://www.snook.se/downloads/desktops/Daniel_desktop.jpg

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle någon kunna hjälpa mig med en sak? Klippa ut en av "pyramiderna" på bilden snyggt, täcka över "www.snook.se" och låta det vara genomskinligt runt om så att den kan sparas i png? Måttet ska vara desamma.

Vore oerhört schysst :D

http://www.snook.se/downloads/desktops/Daniel_desktop.jpg

Like so?:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Like so?:

Exakt så, tack :P

Vad har du på g?^^

Jag tänkte trycka egna "snook" kläder :angry: Min plan var att beställa en vit keps med Snook symbolen som VickeX fixade, men 300 kostar allt och det känns lite taskigt eftersom jag kan köpa en snygg ordentlig keps för samma pris men vi får se :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Okay, hilfe, hilfe!

Vet nån lagom mått i mm för en header som ska skrivas ut?

Håller på med ett musikarbete, och istället för en vanlig rubrik har jag gjort headers för varje sida, men får inte in rätt mått.

600x100 pixlar brukar jag göra när det bara ska användas till Internet, alltså rätt smal.

HILFE, HILFE!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...