Jump to content

Bildredigeringstråden


Speeder
 Share

Recommended Posts

Finns den möjligtvis i 1280x1024? Skulle vara najs att ha den som bakgrundsbild (om du nu tillåter det :unsure:). Snyggt jobbat förresten. Härligt att se att du har blivit väldigt bra på att skapa och forma saker och ting. (Ja, komplimangerna flödar men jag börjar bli full)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns den möjligtvis i 1280x1024? Skulle vara najs att ha den som bakgrundsbild (om du nu tillåter det :>). Snyggt jobbat förresten. Härligt att se att du har blivit väldigt bra på att skapa och forma saker och ting. (Ja, komplimangerna flödar men jag börjar bli full)

http://fc02.deviantart.com/fs43/f/2009/141...tmodernlove.png

Lätt att klippa till själv? :unsure:

Btw, nice!

edit: bleh hade tråkigt, här har du http://upl.gizgiz.nu/files/punk.jpg

hoppas inte saliin blir sur =(

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde en signatur till forumen på InfinityWard.com

Simpelt men är grymt nöjd. Kom tidigare idag på en möjlighet till varför jag gillar den så mycket... Texten (GermanScientist) ser ut som tuggummi. :rolleyes:

SignatureIWGermanScientist_1109484_0.png

Edit: Snyggt Saleen. Men vart i bilden är snöbilden använd? Har sökt efter några tecken men ser ingenting. :)

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

VickeX, det där är nog ditt snyggaste alster någonsin! :yes:

-----------

Kan någon förstora Suntrip-loggan med gott resultat? Jag skulle vilja ha den så stor som möjligt, för jag ämnar trycka den på en T-shirt.

Men jag antar att det är ganska mycket jobb... Anledningen att jag inte köper från någon av de tusentals hemsidor där det finns replikor är att jag är ganska säker på att modellen "byggar-t-shirt" på dem. :)

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VickeX, det där är nog ditt snyggaste alster någonsin! :yes:

Menar du tuggummisignaturen?

Visst den är väldigt enkelt gjort men det är nog möjligt att det är det snyggaste jag någonsin gjort i signaturväg.

Edit:

http://www.customdropshipper.com/unishop ?

Eller hur stor vill du ha den? Jag har hittat en vektorbaserad version av logon.

Edit2:

Vill du ha den i någon annan storlek så är det bara att fråga.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mm yes! Men varför "Family Business"? Förstår inte.

"Sveriges största GTA-fanforum"?

Det går det också, jag testade bara något. :(

Jag gillade dock om man fick kvar de två strecken, de gör så att allting hänger ihop som i en logo. "Sveriges största GTA-fanforum" blir lite långt.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går det också, jag testade bara något. :(

Jag gillade dock om man fick kvar de två strecken, de gör så att allting hänger ihop som i en logo. "Sveriges största GTA-fanforum" blir lite långt.

Jo jag vet. Men jag kom inte på någonting bättre, kortare, så snabbt som jag svarade.

GTASajten

---------- Respect Is Everything -----------

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...