Jump to content
StellHell

GOD JUL ÖNSKAR GTASAJTENS MODCREW!

10 inlägg i denna tråd

God jul allesammans! Kul att du fortfarande gör dessa trådar, Stellan! Jag är på väg att hugga in i julmaten och efter det tvingas jag bli tomte för min brors dotter. Tänkte supa mig lite småfull så blir det lättare. 

• Gilla 2

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

God jul, gubbar! Har fått en ruggig jävla hosta och har legat i sängen hela dagen utom för att äta julfrukost, middag samt för att kolla på Kalle. Inte direkt vad jag hade planerat men tycker inte det är så jävla kul att vara med släkten ändå så det gjorde faktiskt inte så mycket om man ska vara helt ärlig!

• Gilla 3

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

God jul, ni underbara forumiter! Jag kanske inte är allt för aktiv i trådar och statusar, men jag tittar till er alla varje dag. Jag hoppas att ni alla har fått en otrolig julafton, och att ni får en riktigt fin nyårsafton om några dagar!

• Gilla 3

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Julafton kom, julafton gick. God jul på er! Jag har haft den första julen utan komplikationer eller vansinnig ångest på säkert tio år, det var en bra dag. Mot ett ännu bättre år!

• Gilla 3

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto för att få full tillgång till forumet. Det är enkelt och går snabbt!

Skapa konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in