Jump to content

GOD JUL ÖNSKAR GTASAJTENS MODCREW!


StellHell
 Share

Recommended Posts

God jul!

Min jul blev lite stulen dock, ledsamt för jag hade längtat väldigt mycket efter just denna julen. Drog på mig en magsjuka i söndags och nu flera dygn senare fortfarande svårt att äta mat utan att må illa. Så allt härligt förberedelsemys har gått bort och jag kommer få välja bort allt det göttiga på julbordet och äta köttbullar och dricka julmust istället. Som ett litet barn!

  • Gilla 8
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En riktigt god jul, allesammans! Ännu ett år på detta vackra forum, nästa år firar jag 10 här på forumet om jag inte minns fel, och varje år händer det nya roliga saker.

Hade en del bråk med Stell i början, men med åldern kom mognaden och jag skärpte till mig. Suttit på Skype med några forummedlemmar, varav en var full, som försökte hjälpa mig med Photoshop och alla garvade, detta för några år sedan. Och i år så har allt mest varit Vice intriger, som både varit delvis intressanta och delvis ohyggligt enerverande, men vad är väl en familj utan en lite småjobbig farbror?

I alla fall, forumet är en stor del av mitt liv på internet, och jag tycker om er alla mer och mer för varje år. En riktigt god jul önskar jag er alla!

Stell, jag hoppas på det bästa för din sambos farfar, och Dude, du får krya på dig så hjärtligt!

Dags att fira med familjen innan jag ska jobba, 18.30-06.30. Vi ses i Västerås och Eskilstuna i natt!

  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

God jul kära GTAsajtare!

Det är alltid lika mysigt att få läsa era hälsningar och att få lämna min egen. Vi får ett kvitto på vilka som fortfarande är med oss och jag blir lite varmare inombords för varje nick jag läser. Jag lämnar här ett av mina ödmjukaste tack för att jag, tillsammans med er, får dela och förvalta denna unika community, fri från sociala medier och grundad på internets stöttepelare. Jag upplever inte forumet som allt mer inaktiv, speciellt inte idag, utan snarare som en plats där vi prioriterar kvalitet framför kvanitet. Det är otroligt värdefullt att kunna byta ut ett flöde med katter och politik för att för en stund få en inblick i andra människor liv om det såväl handlar om GTA eller mindre viktigare saker. Tack för att ni finns och må det här forumet alltid finnas med er, i tid och i otid, oavsett hur mycket vi postar. Saker kommer och saker går, låt GTAsajten alltid bestå.

Redigerad av Jazz
  • Gilla 6
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

God Jul älskade vänner. December har varit en regnig och grå månad men just denna julafton faller faktiskt snö utanför fönstret. Kalle Anka är på TV och vi sitter och inväntar gästerna. Julmat, risalamalta och en jävla massa julmust/julöl annalkande. Hoppas på att 2015 blir ett bra GTAår. Kram på er

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sambons farfar som hon alltid firat jul hos har obotlig cancer och doktorerna har sagt allt från 2 månader.

Vet hur det är, för två år sedan var jag i exakt samma situation med min farfar. Fast vi visste om att det bara handlade om några få månader, att han inte hade chans på ens ett halvår. Det var den värsta julen i mitt liv.

Hoppas att du och din sambo med släkt fått en trivsam jul tråkigheterna till trots!

-----

Nu snöar det och Svensson Svensson går på TV. Det känns verkligen som jul just nu! Allt kaos har lagt sig och jag sitter i "mitt" rum hos farmor och slösurfar lite till TV-tittandet innan jag till slut ska lägga mig. Ska nämligen upp och öppna jobbet imorgon bitti, så det blir inte så sent för min del. Härligt ändå att höra julsorlet genom den halvt stängda dörren, det kommer jag kunna somna gott till. :)

God jul på er alla kära sajtare, hoppas ni haft en riktigt, riktigt, fin julafton och en god fortsättning på er!

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...