Jump to content

Fakta från den första trailern


Jacker
 Share

Recommended Posts

Utspelar det sig under lågkonjukturen kanske?

Tänkte på att folk bor på gatan, mannen med skylten, huset som är till salu osv.

Lite konstigt kanske att ta in en verklig händelse in i GTA-världen. :P

Lite intressant tanke ändå, eftersom folk innan trailern var väldigt säkra på att spelet skulle ha mycket med pengar att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att vindkraftverken såg väldigt intressanta ut. (Tänker mig in i en Mission Impossible-helikopterjakt där igenom..)

Jag med... Älskar detaljen i den scenen... kolla bultarna på vindkraftverken... Så underbart mycket detalj!

Gillar också att de har mer interaktivitet och rörelse i miljöerna .Alltså, jag menar i IV var nästan hela staden stillastående förutom peds och bilar... Fanns några få saker som snurrade (skyltar och liknande) men annars var det rätt "stabilt". Det jag tänker på här är t.ex tuppen i San Andreas, och då i GTA V-trailern vindkraftverken, oljepumpen etc. Det är nice! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undrar när vi får se trailer 2, December 2? Brukar det inte vara ungefär en månad mellan?

Jag tror att det kan ta bra mer tid innan vi får se något mer. De ska marknadsföra Max Payne 3 till max också, och jag har svårt att se att GTA V kommer ut så nära Max Payne 3 som vissa andra tror (Maj)... Jag gissar på en höst-release nästa år... Tror att risken finns att vi kan behöva vänta tills en bra bit in på nästa år innan vi ser nästa trailer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att det kan ta bra mer tid innan vi får se något mer. De ska marknadsföra Max Payne 3 till max också, och jag har svårt att se att GTA V kommer ut så nära Max Payne 3 som vissa andra tror (Maj)... Jag gissar på en höst-release nästa år... Tror att risken finns att vi kan behöva vänta tills en bra bit in på nästa år innan vi ser nästa trailer.

Jag tror att dom har kommit betydligt längre än vad vi tror. Om man jämför IVs första trailer med denna så visade den i stort sätt bara byggnader, knappt några karaktärer som interagerade eller något.

Denna första trailern känns dock som någon av de senare GTA IV trailerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

''So, I bought a big house..''

Intressant. I regel så brukar man inte direkt börja spelet på toppen i GTA. I VC började man på ett hotel med noll pengar, i SA började man i CJs gamla hus, och i IV började man också på botten. Undantaget är väl TboGT. I trailern så nämner han att han i princip vill pensionera sig och leva det lugna livet. Ett köp av ett stort hus betyder uppenbarligen att han har en del cash. Därför känns det som att något i storyn kommer att hända som gör att karaktären tappar sitt stora hus och sina pengar och då känns det logiskt att det är möjligt att få tillbaka detta genom storyn, dvs möjligheten att spendera pengar på att köpa hus och liknande och bli bauz i Los Santos. Kanske.

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om det är Tommy och om det ska utspelas i nutid är ju Tommy 25 år äldre, och han var väl lätt närmare 30 i Vice City, det gör att han är över 50 tagg i det här spelet, hur går det till liksom? En femtioåring är väl knappast lika aktiv som våra tidigare karaktärer

Han kanske har hållit sig i form. Ingemar Stenmark är ju 55 och han är ju en gud! ;)^_^

Redigerad av Flaskan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...