Jump to content

Battlefield 3


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Är det någon som vet om en ny headshot-glitch, alt. ett nytt fusk? Går man in på global leaderboards är det flertalet spelare som har ett headshot på flera hundra tusen meter, till och med flera miljoner. Ettan, till exempel, har fått ett HS på 20964300m.

Jag vet inte mer än att deras statistiksiffror är buggade för tillfället. Själv har jag över 70.000 tank-timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte mer än att deras statistiksiffror är buggade för tillfället. Själv har jag över 70.000 tank-timmar.

Fast om man tittar på deras profiler så har de flera hundra service stars till recon-klassen och de är level 100 med bara någon timmas spelande. Så kan väl knappast vara fallet för dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Suck, så blev man precis bannad från ännu en server. Motståndarlaget tyckte att det gick lite för bra för mig (slutade med 53/14 i K/D men blev återupplivad nästan hela tiden vilket de idioterna inte verkade fatta), så nästan en hel runda spenderades åt häxjakt av mig. Efter ett par misslyckade försök med votekick och voteban (där nästan alla i topphalvan av deras scoreboard röstade) så fick de för sig att jag hade använt en glitch och det räckte visst för att någon admin skulle banna mig... :doh:

"Glitchen" i fråga var att jag lite tidigare under rundan hade krupit mellan de två affärerna på Metro (mellan A och B) och möchat ner alla som stod där...

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Suck, så blev man precis bannad från ännu en server. Motståndarlaget tyckte att det gick lite för bra för mig (slutade med 53/14 i K/D men blev återupplivad nästan hela tiden vilket de idioterna inte verkade fatta), så nästan en hel runda spenderades åt häxjakt av mig. Efter ett par misslyckade försök med votekick och voteban (där nästan alla i topphalvan av deras scoreboard röstade) så fick de för sig att jag hade använt en glitch och det räckte visst för att någon admin skulle banna mig... :doh:

"Glitchen" i fråga var att jag lite tidigare under rundan hade krupit mellan de två affärerna på Metro (mellan A och B) och möchat ner alla som stod där...

Genom disken som står halvvägs utanför?

Förstår inte att folk fortfarande inte har koll på att den inte är solid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gah, har spelat co-op på Drop ’em Like Liquid (sniperuppdraget) i flera timmar idag för sista trofén innan platinum, sen blir det nog ett break ett tag framöver. Har bestämt mig för att köpa premium pga Armored Kill men har lovat mig själv att ta examen först. Kommer inte bli disciplin annars.

Nån som är sugen på lite co-op eller ska jag fortsätta spela med den ADHD-stinna amerikan jag oftast spelar med?

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Genom disken som står halvvägs utanför?

Förstår inte att folk fortfarande inte har koll på att den inte är solid.

Ja precis. Nötter.:P

Gah, har spelat co-op på Drop ’em Like Liquid (sniperuppdraget) i flera timmar idag för sista trofén innan platinum, sen blir det nog ett break ett tag framöver. Har bestämt mig för att köpa premium pga Armored Kill men har lovat mig själv att ta examen först. Kommer inte bli disciplin annars.

Nån som är sugen på lite co-op eller ska jag fortsätta spela med den ADHD-stinna amerikan jag oftast spelar med?

Vad är det du behöver åstadkomma på den banan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det du behöver åstadkomma på den banan?

Man ska rädda gisslan (klara hela banan) utan att väcka uppmärksamhet från terroristerna. Inte en enda fiende får dödas utan att det görs exakt samtidigt som ens lagkamrat tar personen bredvid. Hopplöst att lyckas med när...

1) Folk inte bryr sig om det utan springer i förväg och skjuter hej vilt => Quit för min del,

2) Folk kanske bryr sig men är ganska otaktiska och slarvar

3) Folk inte har headset

4) Folk HAR headset och väldigt god kommunikation, men ljudet laggar så nedräkningen "3 2 1 FIRE!" inför varje krypskytt-headshot blir helt ur synk => fienderna upptäcker en och man får börja om

5) Spelet buggar eller laggar eller man helt enkelt har otur.

6) Det är svårt, till och med på Easy. Jag tycker att det är den enda trofén i Co-op som är värd mer än brons.

Det är ju inte omöjligt förstås, och den killen jag brukar spela med är rätt duktig på att haka på när man vill ha hjälp. Jag skickade honom en video och det ska nog gå på max nån timme nästa gång vi försöker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lämnade ett förslag på förbättring till deras idélåda och de verkade gilla det! :D

https://getsatisfaction.com/battlefield3/topics/show_next_map_give_ability_to_customize_loadout_between_games

Jag gav dig +1 där, för det är en riktigt bra idé. Vi ska däremot inte hoppas på för mycket, för båda förslagen är något som fans har pratat om sedan betan ungefär, och DICE:s svar har varit liknande varje gång... :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...