Jump to content

Battlefield 3


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Tyckte vi kunde starta en BF3 tråd istället för att använda den gamla tråden för BF2.

Som ni ser så kommer Battlefield 3 släppas en vecka tidigare istället för den 3 november så blir det den 26 oktober istället.

Vilka tänker förhandsboka detta? Jag ska till och förhandsboka BF3 nu men vad är skillnaden mellan BF3 och BF3 Nordic versionen?

Battlefield 3 PC:

Wu Zi Mu: Whylex

SilentViper: Gurkan02

Kobbe: Kobbe_gve

Adrian G: Creppekrullig

Sniper: Bearzerk

Mark: MarkyPV

Felshoe: Felshoe

MrNoNja: Nonanin

ZcruweN: McGg

Boomer: Boomerino

StellHell: StellHell

Eudoros: Tendens725

ExploSive: Tumadree

Kebab: Antehoff

Siana: NymNi

Plaisir: SavedCarpet

Ante_Freeman: KungBagarN

Lajnux: ih0ax

Battlefield 3 PS3:

Karatemorfar: ChristianMattson

RavenE: RavvenE

Comfy: Comfaj

StellHell: StellHell

Henkibojj: Henkibojj

Battlefield 3 Xbox 360:

Sniper: Sniper

Simonracer: Sgt Elochai

Redigerad av Henkibojj
Fixade listan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bryr mig inte om hur snyggt spelet är eller hur bra det låter... är det inte kul så är det inte kul.

BFBC2 var väldigt snyggt och hade riktigt bra ljud, men jag gillar inte alls hur det känns att spelas. Detsamma gäller säkerligen för B3.

Det ser äckligt snyggt ut på PC. Hade jag inte vetat om att det var ett spel så tror jag att det tagit en bra stund för mig att förstå att det faktiskt var det.

Men hur ser spelet ut på konsol? Säkerligen äckligt nerbantat... Förstör hela syftet, skulle jag anta. Men det har väl ingen betydelse ändå eftersom att jag inte kommer att köpa spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bryr mig inte om hur snyggt spelet är eller hur bra det låter... är det inte kul så är det inte kul.

BFBC2 var väldigt snyggt och hade riktigt bra ljud, men jag gillar inte alls hur det känns att spelas. Detsamma gäller säkerligen för B3.

Det ser äckligt snyggt ut på PC. Hade jag inte vetat om att det var ett spel så tror jag att det tagit en bra stund för mig att förstå att det faktiskt var det.

Men hur ser spelet ut på konsol? Säkerligen äckligt nerbantat... Förstör hela syftet, skulle jag anta. Men det har väl ingen betydelse ändå eftersom att jag inte kommer att köpa spelet.

För mig så kan man inte spela FPS spel på konsol testade CoD på konsol ingen känsla alls jag håller mig fortfarande till att FPS spel ska spelas på PC med tangentbord och mus.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Alpha invite! :D

Buggigt, men klart spelbart. Som jag trodde så buggar klättringsanimationerna lite då och då. Ibland så klättrar man fel, och ibland så kommer man inte över hindret utan står och stampar på samma ställe.

Ibland drabbas jag också av en konstig bugg att det skapas en osynlig vägg framför en. Händer oftast när jag reser mig upp från prone. För att klämma sig ut så får man stå och försöka hoppa över "hindret"! :P

Någon annan här som lirar? Creepycruel heter jag om ni vill lira!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Animationerna är ju hur snygga som helst. Till exempel när man tar sig över staket. Är dock orolig över att just det kommer att vara anledning till en hel del buggar. :confused:

Alpha invite! :D

Buggigt, men klart spelbart. Som jag trodde så buggar klättringsanimationerna lite då och då. Ibland så klättrar man fel, och ibland så kommer man inte över hindret utan står och stampar på samma ställe.

Ibland drabbas jag också av en konstig bugg att det skapas en osynlig vägg framför en. Händer oftast när jag reser mig upp från prone. För att klämma sig ut så får man stå och försöka hoppa över "hindret"! :P

Någon annan här som lirar? Creepycruel heter jag om ni vill lira!

Jag antar att du är medveten om vad en alfaversion är? :P Var dock glad för att ni slipper det "riktiga" testandet, för det är väldigt repetitivt och monotont arbete. Poängen med alfa-/betaversioner öppna för publiken är oftast mer åt feedback och marknadsföring-hållet, uppenbarligen. Men rapportera buggar så detaljerat som möjligt om ni kan, för det kan göra all skillnad i världen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag antar att du är medveten om vad en alfaversion är? :P Var dock glad för att ni slipper det "riktiga" testandet, för det är väldigt repetitivt och monotont arbete. Poängen med alfa-/betaversioner öppna för publiken är oftast mer åt feedback och marknadsföring-hållet, uppenbarligen. Men rapportera buggar så detaljerat som möjligt om ni kan, för det kan göra all skillnad i världen.

Jadå, självklart. Har skrivit av mig lite i forumet, skrivit i enkäter och framförallt.. spelat spelet. :rolleyes:

Jag och Panimala har spelat större delen utav kvällen. Eller snarare, svurit loss på alla kraschar. :D

Och Giz: Schhh :( Du vill bara ha min nyckel!

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...