Jump to content

Battlefield 3


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Vad säger ni om den här då grabbar? :D

En fråga om Origin också, måste man skaffa spelet via det? Om man köper en fysisk kopia då? Jag har inte riktigt koll på vad Origin är nämligen.

Episkt!

Du måste aktivera spelet i Origin. Precis som du hade fått göra med Steam om du köpt t.ex. Team Fortress 2 i butik!

Origin, är det något jag behöver bry mig om, om jag bara tänker köra BF3 på PS3?

Nix!

---

Commo Rose bekräftad! :D

https://twitter.com/#!/L_Twin/status/103497957541806083

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag förhandsbokat på Gamestop. Får 100 kr rabatt, så jag betalar bara 399 för det. Men jag förstår inte, kommer karkand-expansionen släppas till allihopa i ett senare skede, eller vad?

Expansion som släpps samma dag som spelet. Kommer att kosta för alla som inte förbokar. Physical Warfare däremot är ett DLC som släpps för alla senare i år, gratis hoppas jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Expansion som släpps samma dag som spelet. Kommer att kosta för alla som inte förbokar. Physical Warfare däremot är ett DLC som släpps för alla senare i år, gratis hoppas jag.

Physical warfare pack fick jag i samband med förhandsbokningen tror jag. Men det ska väl jag slippa vänta på efter att spelet har släppts?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla förbokningsex får Strike at Karkand med i förpackningen. Antagligen ligger expansionen i installationsfilerna redan innan och i sin förpackning får man en kod att låsa upp det med.

Ah då måste dem ha ändrat det då för när förhandsbokade i juni om jag minns rätt så såg jag bara limited och nordic skulle få banan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...