Jump to content

Battlefield 3


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Som du kanske sett i läckta videor så är det två stycken stora lägenhetshus du kan spränga sidorna av.

Annars är det staket och murar och sånt smått som fanns tillgängligt att förstöra på banan vi fick spela.

Nä, har inte orkat kolla igenom den hela 7 minuter långa videon :(

Så det är typ inte bättre än i bc2?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä, har inte orkat kolla igenom den hela 7 minuter långa videon :(

Så det är typ inte bättre än i bc2?

Jag vet inte. Det var bara en bana, i Alpha stadie som sagt.

Jag kan ha fel om detta, men jag har för mig att de skulle tona ner lite på den storskaliga förstörelsen till Bf3.

Ja menar ju det, 15 GB för BF3, och sen ytterligare 34 MB för Origion.. shit alltså!

Hur vågar de egentligen? :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja menar ju det, 15 GB för BF3, och sen ytterligare 34 MB för Origion.. shit alltså!

Det blir ju hur mycket som helst :angry: GAAAAAH!

^_^

Det jag faktiskt menade är att jag orkar inte hålla på installera massa klienter JUST för att köra ett spel det räcker med steam. Men man är väl illa tvungen att installera det då då man har redans förhandsbokat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg att webhallen lottar ut datorer till releasen som 3 personer kommer få när det svarat på en fråga. Allt man behöver göra är att förboka.

1:a priset går även att köpa här

Lite dyr att köpa själv och vet inte ens om prylarna i är bra. Dom skriver att det är DICE själva som satt ihop paketet :P

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...