Jump to content

Battlefield 3


SilentViper
 Share

Recommended Posts

När jag och adrian g kom i samma lag begav jag mig för att hitta honom för att få ett screenshot. Tragiskt nog dog jag bara hela tiden i jakten på honom, och det enda killet jag fick på rundan var en snubbe som jagade honom. :(

Halvblurrigt screenshot:

%7Boption%7Dhttp://piclair.com/data/glpc2.jpg[/mg]

Hehe, det var ju rundan innan du låg i busken och väntade på mig eller? Du vet då, när jag råkade sticka en kniv i halsen på dig. :rolleyes:

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror det har nåt med dem som förhandsbokade Medal of Honor som fick en beta nyckel till BF2. Till Adrian och er andra vilka lag kan man spela nu via mp läget? Är det samma lag som i BF2? Eller är det nya nu?

Alphanycklarna har inget att göra med Medal of Honor afaik.

Also, lol'd:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror det har nåt med dem som förhandsbokade Medal of Honor som fick en beta nyckel till BF2. Till Adrian och er andra vilka lag kan man spela nu via mp läget? Är det samma lag som i BF2? Eller är det nya nu?

Rush-läge, amerikaner attackerar ryssar.

Har man registrerat sina bf-spel på veteransidan OCH registrerat sig för nyhetsbrev på BF3-sidan så ska man få/ha fått inbjudan.

Jag har Medal of Honor också, men det var bara beta-tillgång som utlovades med den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...