Jump to content

Battlefield 3


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Det har ju kommit ett gäng nya assignments nu, och jag klarar inte av att lämna dem ogjorda. Men frågan är om jag verkligen kommer orka skaffa mig ett 350 meter långt headshot med L96. Det är så jä-ävla tråkigt att snipera på långt håll, och det blir ju inte bättre av discobollen man har rakt framför ansiktet, vilken de mer erfarna sniperserna i andra laget alltid hinner se innan jag ens ser dem.

Låg på berget bakom E på Noshar Canals och lyckades skjuta en jävel som satte sig i en båt ute vid hangarfartyget, men det tog tydligen i bröstet så det räknades inte... :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har ju kommit ett gäng nya assignments nu, och jag klarar inte av att lämna dem ogjorda. Men frågan är om jag verkligen kommer orka skaffa mig ett 350 meter långt headshot med L96. Det är så jä-ävla tråkigt att snipera på långt håll, och det blir ju inte bättre av discobollen man har rakt framför ansiktet, vilken de mer erfarna sniperserna i andra laget alltid hinner se innan jag ens ser dem.

Låg på berget bakom E på Noshar Canals och lyckades skjuta en jävel som satte sig i en båt ute vid hangarfartyget, men det tog tydligen i bröstet så det räknades inte... :cry:

BwYnZ_1238689_0.png

FFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-

  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lämnade ett förslag på förbättring till deras idélåda och de verkade gilla det! :D

https://getsatisfaction.com/battlefield3/topics/show_next_map_give_ability_to_customize_loadout_between_games

Wohoo, halvvägs där!

http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2832654784899051935/

Finns det någon anledning till att man skulle vilja placera en T-UGS istället för en MAV som bara får ligga på plats?

Tycker personligen att T-UGS är mycket svårare att upptäcka, men en MAV kan man ju å andra sidan flyga upp med till onåbara platser.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag som inte spelat BF3 på bra länge, vad är det här premium, och hur många expansioner finns det numera?

Två har kommit ut än så länge. Tror det kommer tre till om jag inte minns fel.

Med premium får du alla expansioner till ett billigare pris än om du köper alla en och en, du får dessutom förtur till expansionerna. Plus en del annat lull-lull så som camo, en annan kniv och så tror jag premium har fått några assignments som de utan premium inte fått.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte prenium när det släpptes. och de aktiverades på min pc gubbe.

Skulle spela bf3 på ps3 igår med en kompis och då var jag inte prenium?

På battelog så står de prenium på pc gubben men inte ps3 gubben.

Måste man köpa det två gånger ifall man vill ha på fler konsoller?

Ja, du har väl köpt två spel?!?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satan vad poäng jag drar in nu när det är dubbel XP. Drömmen om att nå rank hundra kanske inte är ouppnåelig, har kommit upp i 68% av poängen som krävs.

Vaddå, är det så omöjligt, menar du? Jag är bara level 5 eller 6 förvisso men det känns ju som att den som spelar hyfsat ofta inte borde ha några problem att få den. Det känns inte som att bli level 10 i GTA IV, direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...