Jump to content

Battlefield 3


SilentViper
 Share

Recommended Posts

@SilentViper: Om en veckar ramlar Premium in i affärerna. Annars är det väl en Proxy till något land som gäller. (Google it.)

Tack simon satt o kollade priser på premium på prisjakt såg att det inte var sån står skillnad så köpte premium via Origin istället. Hur låser man upp nya camos till sina vapen? Har bara ett vad jag vet det är till F2000 som jag har.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack simon satt o kollade priser på premium på prisjakt såg att det inte var sån står skillnad så köpte premium via Origin istället. Hur låser man upp nya camos till sina vapen? Har bara ett vad jag vet det är till F2000 som jag har.

Det finns bara camo på de vapen du använder för att klara assignments.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävlar i helvete! Råkade köpa premium till PC istället för till PS3, och EA/Origins kontaktformulär är ju i princip obefintligt. Går inte att logga in i deras helpcenter heller, utan får bara felmeddelanden. Någon som har tips, vill köpa loss skiten, eller är det bara att kapitulera och gå över till PC? BF3 kostar ju nu trots allt bara 199kr...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävlar i helvete! Råkade köpa premium till PC istället för till PS3, och EA/Origins kontaktformulär är ju i princip obefintligt. Går inte att logga in i deras helpcenter heller, utan får bara felmeddelanden. Någon som har tips, vill köpa loss skiten, eller är det bara att kapitulera och gå över till PC? BF3 kostar ju nu trots allt bara 199kr...

Vad jag har hört så skiter EA totalt i att man köpt fel. Men det är väl värt att testa i alla fall, på måndag borde du väl ha bättre tur vad gäller att komma fram till support.

Annars kan du ju alltid försöka charma någon av DICE-medlemmarna på Twitter eller något, det är där givmildheten i företaget befinner sig. :P

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag har hört så skiter EA totalt i att man köpt fel. Men det är väl värt att testa i alla fall, på måndag borde du väl ha bättre tur vad gäller att komma fram till support.

Annars kan du ju alltid försöka charma någon av DICE-medlemmarna på Twitter eller något, det är där givmildheten i företaget befinner sig. :P

Jo, jag förstår att det är lite knivigt på helgen, men det jag blir irriterad över är att det verkligen inte går att få fram någon emailadress eller vadsomhelst utan att behöva logga in (vilket krånglar satan). Lyckades hitta en adress men det var till "Privacy Contacts", där det tydligt står att man inte ska kontakta dem med mina ärenden. I värsta fall får jag väl som sagt gråta ut på Twitter om saken. :P

Hur är spelet till PC annars? Har varit lite sugen på att byta ändå, men bekvämligheten vid tv:n har alltid övervägt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, jag förstår att det är lite knivigt på helgen, men det jag blir irriterad över är att det verkligen inte går att få fram någon emailadress eller vadsomhelst utan att behöva logga in (vilket krånglar satan). Lyckades hitta en adress men det var till "Privacy Contacts", där det tydligt står att man inte ska kontakta dem med mina ärenden. I värsta fall får jag väl som sagt gråta ut på Twitter om saken. :P

Hur är spelet till PC annars? Har varit lite sugen på att byta ändå, men bekvämligheten vid tv:n har alltid övervägt.

Jag föredrar PC-versionen, har spelet till PS3 också. Men spelar aldrig där, kontrollerna känns så klumpiga på något vis, och egentligen är ju spelet gjort för att spelas på PC. Så om du verkligen känner att det kan vara värt extraslantarna för att gå över till PC så är det bara att köra hårt!

Det finns större urval när man väljer server också, vilket jag gillar med PC-versionen. Vill man chillira lite så väljer man en 16-mannaserver på en lagom bana, om man däremot vill ha totalkaos så hoppar man in på en 64-mannaserver, alla banor är kaos men speciellt Metro eller någon av banorna från Close Quarters. Det är helt galet!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Jo, jag förstår att det är lite knivigt på helgen, men det jag blir irriterad över är att det verkligen inte går att få fram någon emailadress eller vadsomhelst utan att behöva logga in (vilket krånglar satan). Lyckades hitta en adress men det var till "Privacy Contacts", där det tydligt står att man inte ska kontakta dem med mina ärenden. I värsta fall får jag väl som sagt gråta ut på Twitter om saken. :P

Hur är spelet till PC annars? Har varit lite sugen på att byta ändå, men bekvämligheten vid tv:n har alltid övervägt.

Ska finnas även ett tele nummer 08 nummer till EA här i Sverige just nu hittar jag inte fodralet men kan leta upp det.

EDIT: 08 44 68 00 04 Du får ringa på måndag såfall.

Redigerad av SilentViper
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde dem bästa matcherna igår på länge på Metro Rush bra teamwork för första gången. Vi vart av med dem näst sista M-coms när det var ca 20 tickets kvar så försökte vi försvarade dem två sista dem lyckades ta den ena. Men sen körde vi bra defensiv på den sista vid bussen dem lyckades planta bomben ca 10 gånger på den men vi lyckades hålla den sista hela matchen ut.

Andra matchen så fick dem två första men vi spärrade av nere vid tunneln vid ingångarna så vi lyckades hålla där tills vi vann. Tredje matchen så lyckades dem inte ens ta dem två första då det inte går att spawn campa på den servern jag körde på om man nu gjorde det så var det autokill eller autokick.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis till Anderz el för att du vann PTFO turneringen! Enda svensken som var med.

Han och Jackfrags samt 2 st random teamade upp mot 2 andra "pubstars" och tja.. ägde alla helt enkelt :)

Jackfrags blev åklagad för att använda Hacks. Så han var tvingad att använda webcam på sig själv, på musen och streama live..

Var någon som var Butthurt för att han var duktig. Gissar på den kaxiga lilla pojken i finalen "nXs-Lexus".

Edit: Ja det är Lexus. http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/nXs-Lexus/

Sådana idioter ska inte få vara med på sånt här.

Filmen på matchen ur Anderzels vinkel kommer Här: http://www.youtube.com/watch?v=aFx_lnKFbgw&feature=plcp

Cheers :D

Redigerad av simonracer
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag föredrar PC-versionen, har spelet till PS3 också. Men spelar aldrig där, kontrollerna känns så klumpiga på något vis, och egentligen är ju spelet gjort för att spelas på PC. Så om du verkligen känner att det kan vara värt extraslantarna för att gå över till PC så är det bara att köra hårt!

Det finns större urval när man väljer server också, vilket jag gillar med PC-versionen. Vill man chillira lite så väljer man en 16-mannaserver på en lagom bana, om man däremot vill ha totalkaos så hoppar man in på en 64-mannaserver, alla banor är kaos men speciellt Metro eller någon av banorna från Close Quarters. Det är helt galet!

Är ju van vid kontrollerna på PS3 vid det här laget, men större maxantal spelare lockar ju. Edit: Testade om min dator klarade av det, och tyvärr ligger jag under minimum enligt canyourunit :/

Ska finnas även ett tele nummer 08 nummer till EA här i Sverige just nu hittar jag inte fodralet men kan leta upp det.

EDIT: 08 44 68 00 04 Du får ringa på måndag såfall.

Tack! Får se vad de har att säga imorgon då. Kan fortfarande inte logga in på https://help.ea.com/ förresten, fungerar det för någon annan? Redigerad av Spam Snuten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är ju van vid kontrollerna på PS3 vid det här laget, men större maxantal spelare lockar ju. Edit: Testade om min dator klarade av det, och tyvärr ligger jag under minimum enligt canyourunit :/

Tack! Får se vad de har att säga imorgon då. Kan fortfarande inte logga in på https://help.ea.com/ förresten, fungerar det för någon annan?

Lita inte direkt på can you run it då de kan visa lite fel. En kompis testade stog att han inte kunde köra CoD Modern Warfare 2 överhuvudtaget det gick fint fint. Samma med Bad Company 2. Det var samma för mig med Kane and Lynch ettan att jag inte kunde lira det alls men gick hur bra som helst.

Du kan ju annars testa erm ja busken o testa singel player snabbt o se om det flyter på sen bara köra det på PC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gjorde två världsbästa kills i en match igår. Spelade CQ på Operation Firestorm och hade vid tillfället valt att spela som Support.

Jag spenderade en del tid med att springa upp i bensintank-tornet vid C, närmast deras bas, för där brukade det finnas en del snipers som inte tittade åt rätt håll (Hej, dogtags! :) ). Snart nog kom det en tank inrullandes till det stora tankbilssläpet, men han hade inte sett mig för jag var för högt upp. Jag väntade tills han var precis nedanför då jag hoppade ner, löste ut fallskärmen och landade på locket till hans tank. Vips, lite C4 på baksidan och PANG så var han död :D Inte den vanligaste approachen men den funkade ju hur bra som helst.

Nästa kill var när jag åkte omkring som Support i ett flygplan och hade fått höra att en tank stod ungefär vid kranen på A, ute på sanden. Åkte dit, slängde iväg en Guided Shell och med hjälp av de marktrupper som för tillfället bekämpade tanken (och tog all hans uppmärksamhet) fick jag den disabled. Tyvärr smattrade det till i plåten på mig och jag själv fick 9% fordonshälsa och ett döende plan. "Happ, inget annat att göra än att baila då" tänkte jag, och gjorde det. Men fallskärmen styrde jag mot tanken som fortfarande inte var död. Tvärtom, föraren hade gått ut och börjat reparera den till full hälsa. På en höjd av 20 till 5 meter ovanför honom fick han sig en hagelstorm av suppressad M249 och "häpp!" så var han död.

Tanken?

Den stal jag och åkte vidare med :D

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...