Jump to content

Battlefield 3


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Två minuter?

Varför tog det så lång tid?

Ja först var det 400 ticket nästan. Samt dem vi mötte körde bara metro 24/7 vi var inte direkt samspelade efter det långa öppehållet vi hade. Så dem hade ett bra övertag i tunneln tills efter ca 2min vi kom genom sen hade vi ticket hall o lyckades hålla där resten av matchen vi vann nog nånstans med 150-190 tickets 8v8.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja först var det 400 ticket nästan. Samt dem vi mötte körde bara metro 24/7 vi var inte direkt samspelade efter det långa öppehållet vi hade. Så dem hade ett bra övertag i tunneln tills efter ca 2min vi kom genom sen hade vi ticket hall o lyckades hålla där resten av matchen vi vann nog nånstans med 150-190 tickets 8v8.

Vilket håll attackerade ni från? Ryssarna eller Jänkarna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nya assignments för oss med premium!

Det kan vara första gången som ingen assignment involverar ett vapen som får en att fundera över sina val här i livet när man använder den. :P

Eller att utföra något helt konstigt som får en att koncentrera sig på annat än själva objekten för en långt stund.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo sant men tänkte om det fanns nån speciell bana har kört Tehran Highway ett antal gånger som sniper funkar sådär det är till och från.

Beror nog mer på vilka du möter än vilken bana du kör. Conquest och någon lagomstor bana låter bra. Kharg har jag lyckats bra på då jag kört med sniper i mid range(100-200m) För reconklassen är det mid range! Att ligga och campa och vänta på att du ska hitta någon har jag ingen erfarenhet av och det låter ju inte speciellt kul (:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo sant men tänkte om det fanns nån speciell bana har kört Tehran Highway ett antal gånger som sniper funkar sådär det är till och från.

Haha nej, det finns ingen magisk bana där man skjuter bättre som sniper.

Du får anpassa dig efter banan. Spelar du på Ziba Tower är det kanske inte lönt att springa omkring med ballistic scope på geväret. Om du dessutom känner att du inte litar på din förmåga att dra headshot under stressade situationer så är det värt att fundera på att lira med en semi-auto istället för bolt action.

På en bana som till exempel caspian border så går det att spela hur man vill. Antingen så ligger man högt uppe på någon äng med vilken bössa som helst. Men bolt action är ju att föredra eftersom det dödar med ett skott i huvudet, men det fungerar även att lira med en semi-auto tillsammans med bipod och ballistic.

När man tröttnat på att ligga i gräset, eller uppe i tornet, och känner att man vill ned i stridens hetta. Då får man åter igen ställa sig frågan: Är jag tillräckligt bra med bolt action?

Fusk-tips: Jag känner att jag suger med bolt action, jag trivs inte med reconklassen speciellt mycket och min bästa HS/kill-ratio är 20% med L96. Det betyder att jag bara skulle ha fått strax över en femtedel av mina kills i normal.

Men jag lirar hardcore, där dödar även ett skott i bröstet.

Så om du känner likadant som jag, så kan hardcore antingen vara ett ställe att träna, eftersom ett skott som missar huvudet kanske fortfarande dödar din fiende så får man överleva att träna på nästa fiende som kommer. Eller bara ett ställe att håva in kills och levla/SS-hunta/boosta assignment eller vad man nu vill göra.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo sant men tänkte om det fanns nån speciell bana har kört Tehran Highway ett antal gånger som sniper funkar sådär det är till och från.

Jag har nog plocket flest sniperkills på Seine Crossing, lilla conquestbanan.

Seine_Crossing_Conquest_1244499_0.jpg

Håll dig i huset som har utsikt över A-, B- och D-flaggorna. Använd inte ett sikte med större förstoring än 4x eftersom du då slipper lysa upp som en discokula. Glöm inte att sätta upp spawn beacon och t-ugs eller mav.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...