Jump to content

Nyårslöften!


Xazzi
 Share

Recommended Posts

Snart är 2010 över och det är dags för många att lova något som ska göras 2011! Sluta röka, ta körkort, hjälpa till mer hemma? Vad lovar ni er själva? Har ni nyårslöften? Brukar ni hålla dem? Shoot!

Mitt egentligen enda nyårslöfte är att åka ut och resa i sommar, och till det behöver man pengar, så jag har lovat mig själv att vara lite mer sparsam i år och försöka ha 35.000 på kontot när jag tar studenten!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lovar att spendera min tid till bättre saker. Har spenderat alldeles för mycket tid på facebook och gtasajten, främst på tider och tillfällen när jag absolut inte borde göra det. Sedan skolan och annat gick från 300% schema till 40% i oktober har jag banne mig spenderat ett halvt sekel på forumet och annat när jag borde läsa istället.

- Jag lovar att gå och lägga mig i tid, och att börja göra mig i ordning för morgondagen innan klockan slutat visa 22:xx.

- Jag lovar att sköta mina studier bättre och faktiskt försöka på riktigt när jag har uppgifter (tentor etc) framför mig.

- Jag lovar att ta igen så mycket av gamla studier som bara är möjligt.

- Jag lovar att ta itu med träningen på allvar igen och inte glida på att "jag ser väl superfräsch ut utan att ens försöka, yes!! Sweet!".

- Jag lovar att se till att hitta ännu fler folk att umgås med

- Jag lovar att hitta en bättre, mer positiv attityd till saker, bli av med bitterheter och inte gräma mig över saker som inte är några problem.

Kablam! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska lova mig själv att röka sålänge jag känner för det, äta så mycket godis jag blir sugen på, dricka alkohol när jag tycker att det passar och bara träna om jag blir sugen.

Ja... jag tänkte må bra och göra som jag vill istället för att hitta en massa anledningar att göra mig besviken på mig själv. Löjliga tradition!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...