Jump to content

Vad gör ni medans ni är på toa?


ZcruweN
 Share

Recommended Posts

Ofta när jag ska på toa blir det jävligt bråttom och i halvpanik brukar jag slita åt mig vad som helst som är läsbart. Oftast blir det någon gammal Moore-tidning, något reklamblad, Teknikmagasinetkatalogen eller min 1000 sidor feta "How To Do Just About Everything"-bok. Brukar dock aldrig göra några långsittningar, även om jag har tämligen trevlig lektyr.

Någon i familjen köpte en dassbok för ett tag sen så den har jag flitigt läst. Tyvärr är den värdelös, samma skämt förekommer flera gånger och de flesta är usla... Men, men!

Är den... skitkass? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Inget, ffs. Är ni såpass stora nervvrak att ni inte kan låta naturen ha sin gång i två minuter?

Två minuter, vilket universum kommer du ifrån om du under två minuter kan skita och faktiskt inte känna dig skitnödig igen efter en timme?

Ge mig 20minuter+ och jag vet att jag inte kommer behöva bekymra mig om det mer den dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan äter du egentligen? Kan inte vara hälsosamt vad än det är.

Ett toalettbesök går på minuten. Känns jävligt onödigt att göra någonting under den tiden..och vem fan sitter med mobilen på toaletten? Ryser av bara tanken.. :wub:

Dator låter värre, känns jäkla krångligt att ta med sig laptopen in dit

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan äter du egentligen? Kan inte vara hälsosamt vad än det är.

Ett toalettbesök går på minuten. Känns jävligt onödigt att göra någonting under den tiden..och vem fan sitter med mobilen på toaletten? Ryser av bara tanken.. :wub:

Brukar själv sitta med mobilen där inne och min farsa kan sitta där inne i 1 timma. Och då kan jag på peka att han inte äter nå onyttigt heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan äter du egentligen? Kan inte vara hälsosamt vad än det är.

Ett toalettbesök går på minuten. Känns jävligt onödigt att göra någonting under den tiden..och vem fan sitter med mobilen på toaletten? Ryser av bara tanken.. :wub:

Prova gör en längre sittning nästa gång då. Man får oftast ut det första och sedan kommer det mer och mer ju längre man sitter.. haha, bajstrådeN^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klockade besöket tidigare idag, bara för att visa att era magar är F'd in the A.

0:00 Jag tar i handtaget och går in på toa, drar ner ze pantz och sätter mig tillrätta.

2:05 Allt är klämt och klart och toapappret åker fram. (2:05 minuter.)

2:43 Toapappret färdiganvänt, drar i knoppen. (38 sekunder)

3:35 Händerna tvättade, torkade, låset upplåst och jag går ut ur toan. (52 sekunder.)

Vad fan gör ni egentligen?! Inte ett spår av skitnödighet och det här var fyra och en halv timme sen.

Får jag fråga hur det känns i anus efter att ha lufttorkat i 45 minuter??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Henkibojj och andra snabbajsare: Klart som fan att man inte sitter och skiter konstant i tjugo minuter. Man läser ju klart det man läser, filosoferar, chillar. Vet inte varför, men jag tog också tid när jag var på toa idag, 17 minuter klockade jag in på, han med en rejäl skitning och läsa halva Pro Hockey.

Ibland efter skolan brukade jag göra en macka och ta en Cola, och sen en tidning in, sen satt man där o chilla i nån timme.

Antagligen finns det vissa människor som trivs på toa, och de som inte gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Henkibojj och andra snabbajsare: Klart som fan att man inte sitter och skiter konstant i tjugo minuter. Man läser ju klart det man läser, filosoferar, chillar. Vet inte varför, men jag tog också tid när jag var på toa idag, 17 minuter klockade jag in på, han med en rejäl skitning och läsa halva Pro Hockey.

Ibland efter skolan brukade jag göra en macka och ta en Cola, och sen en tidning in, sen satt man där o chilla i nån timme.

Antagligen finns det vissa människor som trivs på toa, och de som inte gör det.

Nu är jag visserligen trött och har feber men jag hoppas innerligt att du inte tar med dig mackan och colan in på toaletten för att chilla. :wub:
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klockade besöket tidigare idag[...]

:)

Effektiv bajstid på under minuten

:D-_-

[...]jag tog också tid när jag var på toa idag, 17 minuter klockade jag in på, han med en rejäl skitning och läsa halva Pro Hockey.

:)

Ibland efter skolan brukade jag göra en macka och ta en Cola, och sen en tidning in, sen satt man där o chilla i nån timme.

:wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...