Jump to content

Vad gör ni medans ni är på toa?


ZcruweN
 Share

Recommended Posts

Jag blev tvungen att starta den här tråden för att få inspiration själv till vad man kan göra under denna fina akt!

Vad gör ni för något på muggen?

Har ni någon toa litteratur?

Sitter ni med laptopen i knät och skriver "lololol jag bajsar" till alla på msn

Eller skriver ni bara "bajsar brb" på facebook?

Jag själv tar alltid upp min mobil och spelar ett bejeweled inspirerat spel för att få igång hjärnan litegrann. Ibland så surfar jag även aftonbladet med mobilen bara för att få se vad som är nytt och ibland så tar jag t.o.m med mig en tidning in för att läsa!

Men nog om mig, vad gör ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fungerar PC Gamer som något sorts lavemang eller?

Börjar fundera på det där jag med. PC Gamer avnjuts oftast innan jag ska somna in för kvällen och tillhör verkligen inte min toa litteratur. Helge, Kalle Anka, Gustaf eller dagens nyhets tidning duger för sånt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börjar fundera på det där jag med. PC Gamer avnjuts oftast innan jag ska somna in för kvällen och tillhör verkligen inte min toa litteratur. Helge, Kalle Anka, Gustaf eller dagens nyhets tidning duger för sånt!

Jag brukade också läsa Kalle Anka på dass när jag var yngre, men nu för tiden sitter jag mest och glor och väntar på att det hela ska vara över! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...