Jump to content

Vad gör ni medans ni är på toa?


ZcruweN
 Share

Recommended Posts

Klockade besöket tidigare idag, bara för att visa att era magar är F'd in the A.

0:00 Jag tar i handtaget och går in på toa, drar ner ze pantz och sätter mig tillrätta.

2:05 Allt är klämt och klart och toapappret åker fram. (2:05 minuter.)

2:43 Toapappret färdiganvänt, drar i knoppen. (38 sekunder)

3:35 Händerna tvättade, torkade, låset upplåst och jag går ut ur toan. (52 sekunder.)

Vad fan gör ni egentligen?! Inte ett spår av skitnödighet och det här var fyra och en halv timme sen.

Får jag fråga hur det känns i anus efter att ha lufttorkat i 45 minuter??

Alla är väl olika.

"Vad menar du med att du har sex i två timmar? Jag klockade mitt sex och efter 12:32 hade jag kommit och var påklädd. F'd in the A."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

:wub:

:D

Alla är väl olika.

"Vad menar du med att du har sex i två timmar? Jag klockade mitt sex och efter 12:32 hade jag kommit och var påklädd. F'd in the A."

Det handlar mest om att sitta och klämma hur länge som helst. Och frågan om anustorkning efter 30+ minuter består - känns det inte jävligt äckligt? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det tar lika lång tid att få ut "första andningen" för mig henk, men sen sitter man och jäser en stund för att sen gå på omgång nummer två. ÄR man skitnödig och det trycker på betyder det ju rent teoretiskt sett att man är full i tarmen, och jag lovar dig att du inte skiter ut allt på två minuter, såvida du inte skiter något i hästväg och går ner 5 kilo på en sekund när du stonkar.

Jag brukar snitta 10-20 minuter, då är det in, skita i två minuter, vänta i 5-10, skita i två igen och sen känner du om det är slut eller om du har på känn att det finns mer av det goda och antingen torkar du dig eller väntar 5-10 och skiter två igen.

Sen förstår jag inte vad du menar med lufttorkning, tror du seriöst att skiten skulle börja torka in i röven på dig om du sitter längre än två minuter? :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns inga belägg för att det skulle vara värre att ha skiten kvar i två minuter eller en timme, bajs torkar inte förens på ett par timmar i torr miljö.

Doft är ju inte heller något som är nämnvärt, det beror ju helt på skiten hur det kommer lukta. Luktar det illa gör det så oavsätt om du skiter i två minuter eller en timme.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klockade besöket tidigare idag, bara för att visa att era magar är F'd in the A.

0:00 Jag tar i handtaget och går in på toa, drar ner ze pantz och sätter mig tillrätta.

2:05 Allt är klämt och klart och toapappret åker fram. (2:05 minuter.)

2:43 Toapappret färdiganvänt, drar i knoppen. (38 sekunder)

3:35 Händerna tvättade, torkade, låset upplåst och jag går ut ur toan. (52 sekunder.)

Vad fan gör ni egentligen?! Inte ett spår av skitnödighet och det här var fyra och en halv timme sen.

Får jag fråga hur det känns i anus efter att ha lufttorkat i 45 minuter??

Bestämde mig för samma sak!

00:00 Anfall!

00:13 Rocky åker upp! Klämning påbörjas i maka takt!

14:12 Rocky åker ner!

14:14 Toapapper tas fram!

15:01 Torkat mig!

16:19 Tvättat händer - KLAR!

:doh:

Det här var intressant. Hur är ditt bajsschema GTASajtare?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gör ett försök..

0.00 Sätter mig på toan

0.07 Sätter på min DS och startar DuckTales

18.20 Känner att jag är färdig och börjar torka mig

19.53 Jag har torkar mig färdigt

20.03 Tvättar av händerna och flyr från den hemska lukten ( :doh: )

Klockade rätt precis in på 20 minuter. :)

Redigerad av Grumpy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gör ett försök..

0.00 Sätter mig på toan

0.07 Sätter på min DS och startar DuckTales

18.20 Känner att jag är färdig och börjar torka mig

19.53 Jag har torkar mig färdigt

20.03 Tvättar av händerna och flyr från den hemska lukten ( :doh: )

Klockade rätt precis in på 20 minuter. :)

Vad gör du de tio minuterna efter du har torkat färdigt?

Jag skiter på tre minuter. Och en konstigt grej som jag har tänkt på: jag lägger ALLTID vikten på vänster lår. Vill helst inte nudda toan med andra benet/skinkan. Äcklig litteratur vill jag inte röra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag tar med mig mobilen in och lyssnar på musik. Men jag rör aldrig mobilen under själva besöket, av någon anledning.

Jag drar igång musiken, lägger mobilen ifrån mig, gör det jag ska, tvättar händerna, tar mobilen och går ut.

När jag var aktiv med mitt PSP så spelade jag det på toan. Nu för tiden läser jag någonting, eller så lägger jag en patiens på iPoden.

Jag är också en långsittare, kan hinna lägga cirka fem patiens innan jag känner att jag börjar bli färdig för att torkas. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tar med mig mobilen in och lyssnar på musik. Men jag rör aldrig mobilen under själva besöket, av någon anledning.

Jag drar igång musiken, lägger mobilen ifrån mig, gör det jag ska, tvättar händerna, tar mobilen och går ut.

Klokt, en kompis har tappat en mobil i toan och min lillebror har lyckats med konststycket att göra det två gånger.

Dock pissade de vid sina incidenter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...