Jump to content

Battlefield Bad Company 2


Sniper
 Share

Recommended Posts

Sniperfield Bad Snipers 2: Snipe Harder.

De borde införa global max 4 recons per server. HNNNNGH. Jag har inte svårt att counter-snipa dem, det är bara det att ingen gör objectives för det sitter 15 fittor som snipers i buskarna och slitonanerar.

Så sant, så sant. Det var förmodligen anledningen till att mitt intresse för spelet svalnade väldigt tidigt, tror jag blev rank 19 eller dylikt. Plockade upp spelet igen för någon vecka sedan för att återigen bli besviken över att inget hade gjorts åt saken.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så sant, så sant. Det var förmodligen anledningen till att mitt intresse för spelet svalnade väldigt tidigt, tror jag blev rank 19 eller dylikt. Plockade upp spelet igen för någon vecka sedan för att återigen bli besviken över att inget hade gjorts åt saken.

Spela med mig, för tusan. Vad heter du på BC2 och Skype? Jag lägger till dig, så äger vi lite. Även fast jag suger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

aSDSDSADSAD

RANDOM DUDE <GOL SNIPER MAGNUM>

Nästan på gränsen att det är lika illa som VSS:en i close-quarters.

Well.. Hellre det på hardcore, för då vet man iaf att personen som dödade en ansträngde sig så pass att han måste ha högerklickat och siktat, och sen skjutit till skillnad från shotgunners.

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well.. Hellre det på hardcore, för då vet man iaf att personen som dödade en ansträngde sig så pass att han måste ha högerklickat och siktat, och sen skjutit till skillnad från shotgunners.

En shotgunner behöver ju dock anstränga sig för att faktiskt se personen han ska skjuta, om han ska skjuta från längre avstånd. En bra sniper behöver inte anstränga sig, då det nästan går att köra quickscope när man väl har siktet inne pga. den minimala bulletdroppen på den.

Men smaken är väl som baken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...