Jump to content

Battlefield Bad Company 2


Sniper
 Share

Recommended Posts

Startade spelet igår för att ha något och göra. Igår flöt det på bra, men när jag startar spelet nu så laggar spelet till och har korta frysningar vid en ny match. Alltså det kommer när matchen startas och jag gör första spawnen. Håller i sig i ca 30 sekunder, sen flyter det på bra igen. Varför blir det så? Funkade ju igår utan det problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det här ett roligt online lir?

provade pc betan. Men det lagga otroligt mycket för mig

Har kört igenom singel player nu och har kunnat spelat med högsta inställningar med 30 fps utan att det droppar. har dom fixat online så normalt folk som inte har super datorer kan spela det?

Multiplayern har ju sämre grafikmotor än singleplayer, så jag ser inte hur du inte skulle kunna köra multiplayer. Och ja, det är ett bra online lir. En av de bästa i genren.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shotguns är ju som snipers, riktigt irriterande

Mja, kanske shotguns med slugs. Man är ju jävligt handikappad på alla avstånd över 20 meter annars. Har faktisk börjat med att försöka på 500 kills med shotgun, går lite segt men på vissa banor är shotgun jävligt bra.

Någon annan som har nått Combat Veteran? :naughty:

140 kills kvar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beställde just för 120 SEK, here we go!

Hoppas bara jag tycker om det som det COD-fan jag är, brukar vara svårt att gilla båda spelen. Antingen är man det ena, eller det andra. :P

Det var billigt! PC?

Fråga: hur funkar multiplayer på Xbox 360? Finns det någon form av coop/split screen-läge? (Min vän lirar inte online)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...