Jump to content

Battlefield Bad Company 2


Sniper
 Share

Recommended Posts

Har kikat på väldigt många montage-videor på sistone och jag måste säga att många är rätt tråkiga eftersom de i regel utgår ifrån en SV98-utrustad sniper som noscopar sig fram bland motståndarna och även om det är ganska underhållande så har jag helt enkelt sett så mycket att jag har börjat tröttna. Det som emellertid lyfter många av de bättre montagen är att spelarna plockar upp kit från sina nedkämpade fiender istället för att ladda om sitt eget vapen, och då blir det genast mycket mer intressant.

Här kommer dock en video som släpptes härom dagen och som jag tycker sticker ut lite i mängden. Mycket trevligt gameplay och inte för distraherande redigering!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Efter att ha installerat om spelet på min burk (Win7) har jag fått ett fantastiskt burkljud/badrumsljud om ni vet vad det är. Det ekar helt enormn mycket när man springer runt å pangar! Det funkade felfritt förut när jag körde Vista men nu så är det ospelbart.. :( Finns det något att göra mot detta? Jag hittar inga inställningar på spelet och jag kör med innbyggt ljudkort i datorn så jag vet inte vad man kan göra där..

Help please! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter att ha installerat om spelet på min burk (Win7) har jag fått ett fantastiskt burkljud/badrumsljud om ni vet vad det är. Det ekar helt enormn mycket när man springer runt å pangar! Det funkade felfritt förut när jag körde Vista men nu så är det ospelbart.. :( Finns det något att göra mot detta? Jag hittar inga inställningar på spelet och jag kör med innbyggt ljudkort i datorn så jag vet inte vad man kan göra där..

Help please! :)

Det låter som att du beskriver "War tapes". Här kan du välja vilka ljudinställningar du vill ha.

post-8866-0-66545900-1315672341.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Det suger ju att jag inte kommer hinna dinga 50 innan BF3 släpps! :angry:

Så jag har satt upp lite andra mål:

Platinum i minor

Platinum i stationära "fordon"

Platinum i M1911

Platinum i UMP-45

Får se om jag hinner!

Jag hann. Nu jobbar jag på platinum i XM8 LMG, och sedan vet jag inte riktigt vad det blir. 870 combat kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...